جایگزین مسیر

خوشحالی فن خال از بازگشت مصدومین

by | دی , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران : منچستر یونایتد می تواند در پایان این هفته و در بازی مقابل ثاتهمپتون هم مارکوس روخو را در ترکیب داشته باشد و هم دالی بلیند سخت کوش را .

دو مهره کلیدی یونایتد که در ابتدای فصل بسیار به کار یونایتد آمدند اما به دلیل مصدومیت مدت زیادی را نیز غایب بودند .البته به نظر می رسد اکنون هر دوی آن ها دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته اند و می توانند در بازی حساس یکشنبه مقابل ثاتهپتون تمیشان را همراهی کنند .

شکست آرسنال مقابل ثاوتهنپتون این تیم را به همسایگی شیاطین سرخ رساند اما یک پیروزی خانگی دیگر در اولترافورد می تواند فاصله یونایتد را از هردو تیم بیش تر کند .

مصدومیت دوباره لوک شاو ، رافائل ، اشلی یانگ و والنسیا بار دیگر بر شدت نگرانی های طرفداران و مدیران و مربیان یونایتد افزود اگرچه بازگشت روخو و بلیند تا حدی می تواند خیال آن ها را آسوده کند .

بنا بر بسیاری از گزارش ها دالی بلین خود را به سرعت آماده این ببازی کرده است و احتمال می رود که او روز یک شنبه در سمت چپ دفاع یونایتدی ها بازی کند ، روخو هم به بازی رسیده است و احتمالا او در خط دفاعی اسمالینگ و جونز را همراهی خواهد کرد ، دو مدافعی که احتمالا یکی از آن ها در نقش مدافع راست انجام وطیفه خواهد کرد .

البته اگرچه از شدت مصدومیت والنسیا چبزی مشخص نیست اما رافائل این شانس را دارد تا علی رغم مصدومیت و شکستگی گونه خود به کمک استفاده از گاردی ویژه  جهت محافظت از شکستگی گونه خود شرایط بازی کردن را پیدا کند .

۰ Comments