جایگزین مسیر

خوشحالی کریک از نمایش دیشب منچستر یونایتد

by | بهمن , ۲۴ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – پس از تساوی 0-0 منچستر یونایتد و آرسنال در ورزشگاه امارات ، مایکل کریک ، هافبک ملی پوش منچستر یونایتد، از تاکتیک منچستر یونایتد در این دیدار دفاع کرد.

کریک معتقد است که انتقاد های وارد بر خط هافبک تیم کمی ناعادلانه بوده و بازی بسته ی آنها تیم آرسنال از خلق موقعیت های فراوان منع کرده بود.

رابین ون پرسی در طول بازی 2 موقعیت بسیار جدی گلزنی داشت که یکی را در دقیقه ی 2 به دلیل لغزندگی سطح زمین نتوانست گل  کند و دومین موقعیت وی نیز با عکس العمل فوق العاده ی دروازه بان آرسنال روبرو شد و به گل ختم نشد. این دو توپ تنها ضربات در چارچوب منچستر یونایتد در این دیدار را تشکیل دادند.

ولی مایکل کریک معتقد است که عملکرد تیم بسیار خوب بوده است و برای این نمایش آنها شایسته ی تمجید هستند :

” ما همیشه و در هر مکانی مورد انتقاد قرار می گیریم ولی ما به این موضوع عادت کرده ایم. من فکر می کنم که ما عملکرد خوبی داشتیم , نه فقط در هافبک بلکه به عنوان یک تیم واقعا خوب بودیم.”

” در خط حمله , رابین و وین با حفظ مالکیت توپ به ما کمک می کردند و ما هم در خط هافبک به مدافعان کمک می کردیم. ما فضای آنان ( بازیکنان آرسنال) در اطراف محوطه ی جریمه را محدود کرده بودیم و آنها نتوانستند موقعیت های زیادی خلق کنند.”

” شما میتوانستید ببینید که در اواخر بازی هواداران آنها نا امید شده بودند و اون موقع بود که من فکر کردم شاید بتوانیم از روی غافلگیری یک گل به ثمر برسانیم و این شب را به یک شب فوق العاده تبدیل کنیم.”

“عملکرد ما خوب بود. من فکر می کنم که ما به عنوان یک تیم خیلی قوی ظاهر شدیم و با توجه به توانایی های آرسنال در فاز هجومی خیلی خوب دفاع کردیم. ما میتوانیم از عملکرد کلی خودمون به عنوان یک تیم راضی باشیم ولی اگر میتوانستیم به هدف خودمان هم برسیم بسیار زیبا و عالی می شد.”

” ما باید از الان همه ی بازی هایمان را ببریم و برد لیورپول در دقایق آخر کمی برای ما نا امید کننده بود. نتایج ما بدترین نتایج دنیا نیستند ولی ما باید هر چه سریعتر شروع به بردن بازی هایمان بکنیم.”

۰ Comments