جایگزین مسیر

خوش آمدگویی زلاتان به دی ماریا

by | مرداد , ۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هنوز انتقال آنخل دی ماریا به پاریسن ژرمن رسماً اعلام نشده است اما زلاتان ایبراهیموویچ زودتر این انتقال را تایید کرده و به نظر میرسد باید خروج دی ماریا از یونایتد را تمام شده دانست.

دی ماریا که قرار بود دیروز با پروازی به آمریکا سفر کند تا در تور پیش فصل به یونایتد ملحق شود این کار را نکرد و فن خال در این مورد به خبرنگاران گفت:

او در آن پرواز نبود. همچنین مارکوس روخو هم {به آمریکا} پروازه نکرده است. البته روخو مشکل پاسپورت دارد ولی در مورد دی ماریا چیزی نمیدانم. نمیتوانم چیزی در این باره بگویم.

اما بر خلاف فن خال به نظر میرسد ستاره پاریسن ژرمن زلاتان ایبراهیموویچ میداند چرا دی ماریا در آن پرواز نبوده است! او در مصاحبه ای که با خبرگزاری La parisien داشت آمدن دی ماریا به پاریسن ژرمن را تایید کرد و گفت:

به او خوش آمد میگویم. دی ماریا بازیکن خوبی است و با او پاریسن ژرمن تیم بهتری خواهد شد.

دی ماریا فصل گذشته با مبلغ 60 میلیون پوند به یونایتد پیوست ولی عملکردی که از خود نشان داد در حد بازیکنی با این قیمت نبود. در تصویر زیر میتوانید آمار مربوط به فصل گذشته ی او در یونایتد و آخرین فصل حضورش در رئال مادرید را مقایسه کنید.

Screen-Shot-2015-07-26-at-13.18.33

به نظر میرسد جدایی دی ماریا از یونایتد فقدان جدی برای فن خال نباشد زیرا او بازیکنان باکیفیتی نظیر ممفیس دپای، باستین شواین اشتایگر و مرگان اشنایدرلین را در این تابستان به خدمت گرفته است.

۰ Comments