جایگزین مسیر

داوید دخیا در منچستر یونایتد خوشحال می باشد و می خواهد به یک افسانه تبدیل شود

by | دی , ۲۷ , ۱۳۹۴

داوید دخیا در منچستر یونایتد خوشحال می باشد

پایگاه هواداران منچستر یونایتدقبل از دیدار فوق العاده منچستر یونایتد با لیورپول در روز یکشنبه , داوید دخیا در مصاحبه ای کم نظیر با خبرنگار اسکای اسپورتس پاتریک داویسون اعلام کرده است که می خواهد به همراه منچستر یونایتد بیست عنوان قهرمانی کسب کند و در این تیم به یک افسانه تبدیل شود….

در دیدار نخست این فصل منچستر یونایتد و لیورپول , آنتونی مارشال موفق شد در اولن بازی خود در برابر لیورپول گلزنی کند این بازیکن پس از ورودش به زمین توانست با حرکتی عالی و پشت سر گذاشتن مارتین اسکرتل و با خون سردی کامل دروازه سیمون مینیوله را باز کند و از آن به بعد این جوان ۱۹ ساله را با تیری هانری مقابسه می کنند.

داوید دخیا درباره اینکه وی آماده بوده است تا به زادگاه خود مادرید بازگردد گفت:

من نمی توانم آن لحظه را توصیف کنم.یک باشگاه دیگر و یک کشور دیگر که هوادارانشان مثل منچستر یونایتد نیستند.آنها ( هواداران منچستر یونایتد ) بهترین های جهان می باشند و این باورنکردنی است.

چهار روز قبل از دیدار با لیورپول در اتفاقاتی نادر که در کار های اداری به وجود آمد داوید دخیا نتوانست به رئال مادرید منتقل شود و در همان زمان بود که باشگاه منچستر یونایتد در حال برنامه ریزی برای خرید آنتونی مارشال بود.

این اتفاق موجب شد که برخی ها اینگونه به ماجرا نگاه کنند که داوید دخیا در تابستان آینده به صورت رایگان به تیم مادریدی منتقل خواهد شد.اما همه چیز بعد از آن اتفاق به سرعت تغییر پیدا کرد.در اولین مرحله داوید دخیا قرارداد خود را با منچستر یونایتد تمدید کرد و اکنون نیز اگر شک هایی وجود داشته باشد مبنی بر اینکه دخیا در قراردادش بند بازخرید وجود دارد به هر حال تیم مادریدی برای دو پنجره از نقل و انتقالات محروم می باشد به دلیل اینکه با تصمیم فیفا رئال مادرید به دلایلی جریمه شده و در دو پنجره تابستانی و زمستانی نمی تواند بازیکنی را خریداری کند.

زمانی که در مورد پیتر اشمایکل و ادیون ون در سار سوالی پرسیده شد او به مانند یک مرد گفت که می خواهد تا چند فصل آینده نیز در منچستر یونایتد حضور داشته باشد و کار خود را با باشگاه ادامه خواهد داد , او گفت:

من خوشحال هستم.من از حضور در اینجا لذت می برم و به این تیم اعتماد کامل دارم.آنها ( ادوین – پیتر ) بزرگترین دروازه بانان لیگ برتر بودند.آنها افسانه ای برای باشگاه محسوب می شوند و این چیزی است که من نیز می خواهم.

از دخیا درباره اینکه یونایتد به وی کمک های زیادی کرده است که اکنون او به عوان یکی از بهترین های جهان شناخته شود و حتی می تواند عملکردش روز به روز بهتر شود نیز سوالی پرسیده شد.

از دخیا سوالی پرسیده شد مبنی بر اینکه این هفته پس از رای گیری ها بعد از نویر به عنوان دومین دروزاه بان برتر فیفا انتخاب شده است که او ایگونه می گوید:

من هر روز تمرین می کنم تا یک روزی به عنوان بهترین دروازه بان جهان خود را معرفی کنم چیزی که هدف من می باشد.من مطمئن نیستم که اکنون در جهان بهترین باشم اما این چیزی است که من می خواهم.همچنین برای منچستر یونایتد افتخارات زیادی کسب کنم.

زمانی که از دخیا درباره بازی مقابل بلکبرین در سال ۲۰۱۱ و آن اشتباه سوالی پرسیده شد او اینگونه می گوید:

اوایل شرایط مشکل بود.لحظاتی که من تصورش را می کردم و اینجا برای من خوب نیست و باید به اسپانیا بازگردم اما من سخت کار کردم هم در باشگاه بدنسازی و هم در زمین و من مبارزه می کردم مبارزه زیاد.

با تلاش هایی که داوید دخیا در طول این چند سال کرده است موجب شده که در طول دو سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن سال باشگاه لقب گیرد.او در چند سال اخیر زمانی که باشگاه نتایج خوبی کسب نمی کند روز به روز پیشرفت می کند و عملکردش بهتر و بهتر می شود.

به همین دلیل بازی مقابل لیورپول نزدیک می باشد و یونایتد می خواهد هم افسانه جدید خود را حفظ کند و هم اینکه در بازی امروز نتیجه ای خوب کسب کند.

داوید دخیا اکنون باید در مادرید توپ می زد اما اکنون او بافی مانده است و لیورپول باید راه حلی پیدا کند تا بتواند دروزاه او را باز کند.

۰ Comments