جایگزین مسیر

داوید ده خیا شایعات مبنی بر عدم رضایت بازیکنان از تاکتیک های لوئیس فن خال را رد کرد

by | آذر , ۲۵ , ۱۳۹۴

داوید ده خیا شایعات مبنی بر عدم رضایت بازیکنان از تاکتیک های لوئیس فن خال را رد کرد

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – دروازه بان منچستر یونایتد، داوید ده خیا، وجود هرگونه تنش در رختکن تیم را رد کرد؛ در حالیکه اخبار حاکی از آن بود که بازیکنان تیم پس از شکست ۲-۱ برابر بورنموث در روز یکشنبه در مورد تاکتیک های لوئیس فن خال دچار شک و تردید شده اند.

این گونه اخبار از زمانی شکل گرفتند که لوئیس فن خال در ابتدای فصل اذعان داشت که وین رونی و مایکل کریک در مورد وضعیت بازیکنان و نظرات آنها راجع به سبک بازی به پیش او رفته اند. اما ده خیا به این شایعات واکنش نشان داد و جو رختکن تیم را علی رغم نتایج ضعیف “متحد” خواند. او در مورد وضعیت داخلی یونایتد گفت:

جو بسیار خوبی برقرار است. رختکن تیم بسیار متحد و هماهنگ است. بازیکنان جوان خوب زیادی هستند و ما از بازیکنانی که داریم بسیار خوشحال هستیم. من فکر می کنم که برای رسیدن به موفقیت های بزرگ وجود این جو بسیار مهم است.

 فکر می کنم که تیم بسیار جوانی داریم و جوانانی که از تیم های پایه به ما ملحق می شوند به خوبی با تیم هماهنگ می شوند.

آنها بازیکنان خوبی هستند و آینده منچستر یونایتد را نشان می دهند و من اندک اندک برای آینده تیم بر روی آنها حساب باز می کنم و سعی می کنیم که نشان دهیم که آنها یکی از ما هستند.

می دانیم که بازی های زیاد ماه دسامبر همیشه بسیار سخت است و خستگی به این مسأله اضافه می شود، بنابراین ما نیاز داریم که با نتایج خوبی آن را به پایان برسانیم. در حال حاضر ما بر روی این مسأله تمرکز کرده ایم.

بسیار سخت تمرین می کنیم تا خود را آماده نگه داریم و در بازی های باقیمانده در بالاترین سطح خود قرار داشته باشیم و در انتهای ماه دسامبر، مکانی خوب در نزدیکی صدر جدول برای خود مهیا کنیم.

علی رغم نتایج ضعیف اخیر، یونایتد پیش از بازی روز یکشنبه تیم برابر نورویچ در اولدترافورد در مکان چهارم جدول با شش امتیاز کمتر از لسترسیتی، تیم اول جدول، قرار گرفته است

به نظر من لیگ برتر، لیگی رقابتی است و تیم های قوی زیادی در آن قرار دارند که به سختی برای بالا کشیدن خود در جدول و حتی بردن لیگ برتر می جنگند.

این یک جنگ واقعی است، این لیگی بسیار سخت برای قهرمان شدن است. مانند هر سال تیم های زیادی توان جنگیدن برای قهرمانی دارند. بگذارید امیدوار باشیم که در پایان فصل ما در بالای جدول قرار داشته باشیم و برای آن عنوان بجنگیم. این بسیار مهم است.

رونی سه بازی اخیر یونایتد را به دلیل مصدومیت در ناحیه قوزک پا از دست داده بود و همین باعث شد که پانصدمین حضور او برای یونایتد به تعویق بیافتد، اما ده خیا اذعان می دارد که این بازیکن سی ساله نقش مهمی در ترکیب تیم دارد:

کاپیتان ما شخصیت بزرگی دارد. او همیشه به دنبال راهی برای انگیزه دادن به ماست. هرگاه اوضاع برای ما به خوبی پیش نمی رود، او کسی است که با ما صحبت می کند و ما را به بهتر بازی کردن تشویق می کند.

او همه گونه رکوردی را از خود بر جای گذاشته است، از نقطه نظر گل های به ثمر رسانده و بازی هایی که او برای یونایتد انجام داده است، من فکر می کنم که او لایق این عناوین بوده است؛ چرا که او بازیکن بزرگی است.

Manchester United manager Louis van Gaal and Assistant manager Ryan Giggs (right) speak with Wayne Rooney after he is substituted during the Barclays Premier League match at the King Power Stadium, Leicester. PRESS ASSOCIATION Photo. Picture date: Saturday November 28, 2015. See PA story SOCCER Leicester. Photo credit should read: Mike Egerton/PA Wire. RESTRICTIONS: EDITORIAL USE ONLY No use with unauthorised audio, video, data, fixture lists, club/league logos or "live" services. Online in-match use limited to 75 images, no video emulation. No use in betting, games or single club/league/player publications.

۰ Comments