جایگزین مسیر

درن فلتچر در راه بازگشت به ترکیب یونایتد

by | خرداد , ۱۴ , ۱۳۹۲

درن فلتچر هافبک منچستریونایتد در حال آماده سازی خود برای برگشت به ترکیب منچستریونایتد در آغاز فصل جدید است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هوداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 29 ساله که مدت طولانی است با بیماری زخم روده مبارزه می کند, به نظر می رسد به طور کامل بهبود یافته است و به احتمال زیاد او آماده است که تا در آغاز فصل پیش رو در ترکیب منچستریونایتد حاضر شود.

این بازیکن ملی پوش اسکاتلندی در ماه های اخیر در زمین تمرین یونایتد کرینگتون با مربیانی در حال تمرین بوده است تا سطح آمادگی خود را بهبود بخشد.

سخنگوی باشگاه منچستریونایتد به خبرگزاری اسپورت دیرکت گفت که فلتچر در شروع فصل آینده به ترکیب تیم بازخواهد گشت.

.

.

در آغاز فصل گذشته فرگوسن  بیشتر  از درن فلتچر در پست هافبک دفاعی استفاده می کرد و پس از اینکه فلتچر دوباره نتوانست تیم را در ادامه فصل همراهی کند فرگوسن در مصاحبه ای درباره او گفت:

او عمل جراحی دیگری را پشت سر خواهد گذاشت که مشکل او را حل خواهد کرد و ما انتظار داریم که او در ماه جولای دوباره به تیم برگردد.

این عمل باعث خواهد شد او به تیم برگردد. این مسئله ای بود که ما فکر می کردیم اتفاق بیافتد. او تمام تلاش خود را کرد تا با این مسئله مقابله کند و در هفته های گذشته معالجات زیادی را پشت سر گذاشت تا دوباره برگردد.

چنین شرایطی بسیار ناراحت کنند است اما او تمام تلاش خود را برای مبارزه با این شرایط در طول این چند سال انجام داده است, و حالا او گام دیگری برمی دارد. او شخصیت فوق العاده ای دارد, بازیکن نابغه ای است, او تمام تلاش خود را انجام خواهد داد, شکی در آن نیست. او همیشه این کار را می کند.

او تغییری در بازی خود انجام داده است, او در این فصل همان درن فلتچر سه یا  چهار سال قبل نبوده است. او در بازی های اخیر در مقابل چهار دفاع تیم به خوبی بازی کرده است. این پستی است که او در آینده در آنجا بازی خواهد کرد. هنگامی که او برگردد و من نیز امیدوارم برگرردد, نقش دیگری را بازی خواهد کرد.

.

.

درن فلتچر نیز درباره بازنشستگی فرگوسن گفته است: در طول بیماری و مصدومیت من سرآلکس برای من بیشتر از یک مربی بوده است, بعد انسانی شخصیت او در چند سال اخیر همواره از طرف من و خانواده ام تمجید شده است. درست است که او مسول هدایت تیم است, اما او همیشه زمانی که من نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتم در کنارم بوده است.

هیچ کسی بهتر از او نمی توانست در طول دوره بیماریم به من کمک کند و من همیشه به خاطر کمک های او و اهمیتی که برای من قائل شده است از او بی نهایت سپاسگذارم. من چون نتوانستم دوباره به تیم برگردم او را ناامید کردم.

خوشبختانه, همه چیز در حال پیشرفت است و من دوباره برای یونایتد بازی خواهم کرد تا با بازی خود بتوانم قدردان تمام کارهایی باشم که او در حمایت از من انجام داده است.

درن فلتچر از 12 سالگی که شروع به تمرین با یونایتد کرده است شاگرد سرآلکس فرگوسن بوده است.

۰ Comments