جایگزین مسیر

در چرخشی شوکه کننده: دیپای به رقیب دیرینه خواهد پیوست؟

by | اردیبهشت , ۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران- 

ممفیس دیپای به احتمال قریب به یقین از آیندهوون جدا خواهد شد. این نکته بر کسی پوشیده نیست. حتی سرمربی و مدیر این باشگاه هلندی نیز علنا تایید کرده اند که جدایی او اجتناب ناپذیر است و قادر به نگه داشتن او نیستند.

تاکنون گمان بر این بود که دیپای به تیم مربی سابق خود یعنی لوییس فن خال خواهد پیوست. همه شانس اصلی در رقابت برای به خدمت گرفتن این بازیکن را از آن یونایتدها می‌دانستند و با توجه به رابطه نزدیک فن خال و دیپای، او را به راحتی با لباس شیاطین سرخ تصور می‌کردند.

ماجرا حتی با خبرهایی مبنی بر پرواز ایجنت این بازیکن به منچستر برای بررسی قرارداد به نظر وارد فاز نهایی شده بود. اما در چند روز گذشته به نظر همه چیز تغییر کرده است و این رقیب دیرینه، یعنی لیورپول است که به خرید این بازیکن بسیار نزدیک شده است.

ماجرا از جایی آغاز شد که روزنامه ها از علاقه دیپای برای پیوستن به لیورپول نوشتند. میرور نوشت که پرواز دیپای به انگلستان نه برای دیدار با سران یونایتد که بلکه برای دیدار با مدیر اجرایی لیورپول بوده است، دیداری که به نظر به شدت دیپای را تحت تاثیر قرار داده است.

در ادامه، لوئیس فن خال در اظهار نظری مشکوک بیان کرد که قادر به امضا قرارداد با همه شاگردان سابق خود نیست. در همین حال برندان راجرز از استعداد سرشار دیپای به شدت تعریف کرد تا به نحوی شایعات پیرامون انتقال این ملی پوش هلندی به لیورپول افزایش یابد.

اما آنچه باعث شده است که اکنون شانس به خدمت گیری این بازیکن توسط لیورپول از منچستر یونایتد بیشتر باشد، اتفاق عجیبی است که در شبکه های اجتماعی رخ داده است. جایی که خود دیپای، کامنت یکی از طرفداران لیورپول را که ورودش به این باشگاه را خوش آمد گفته بود، شخصا لایک کرده است.

 پیش از این نیز بازیکنان زیادی به چنین صورتهایی پیش از رسمی شدن انتقالشان، اشاره هایی غیر مستقیم به تیم مقصد کرده بودند. حال باید منتظر ماند و دید این ستاره هلندی سرانجام به کدام تیم ملحق خواهد شد و آیا اصلا منچستر به دنبال این بازیکن بوده است و یا فن خال تمایلی به جذب شاگرد سابق خود ندارد؟

۰ Comments