جایگزین مسیر

دعوت سولشایر از برونو برای متحد ماندن در تیم

by | مهر , ۲۵ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-سرمربی منچستر یونایتد اوله گنار سولشایر از برونو فرناندز درخواست کرده که با بازیکنان تیم در اتحاد باقی بمانند.

در اوایل این هفته روزنامه نگاران در مورد هافبک پرتغالی به صحبت پرداختند و پس از باخت ۶-۱ مقابل تاتنهام مشکلات وی با مربی را در رسانه ها پخش کردند.

هنگامی که خبرنگاران در این مورد و واکنش باشگاه سوالی کردند سولشایر اصرار داشت که با همدیگر به دنبال پیشرفت و همکاری هستند.

اوله گفت:

خوب با ما کسانی که غائب بوده اند در ارتباط بوده ایم.این مسئله ای است که شما باید هر چه زودتر از پس آن برآمده و حل نمایید.ما می دانیم از خارج باشگاه صحبت هایی به میان می آید , شما می خواهید تفرقه بیندازید.فکر می کنم برونو روز گذشته در مورد اینکه ما متحدیم صحبت خوبی انجام داد , ما باید در کنار هم بمانیم.نمی توانیم به صحبت های بیرون گوش دهیم , ما فقط باید در کنار هم بمانیم.

فرناندز پس از عملکرد فوق العاده اش در فصل ۲۰۱۹-۲۰ به عنوان بهترین بازیکن سال یونایتد لقب گرفت.

اوله اضافه کرد:

برونو از زمانی که در اینجا حضور داشته است تنها دو بار در لیگ باخته است او در ماه فوریه به باشگاه آمد.این دو باخت نیز خیلی سریع اتفاق افتاده است.بنابراین او عادت به باخت در بازی های لیگ ندارد اما اکنون این چیزی است که باید گفت” برونو به منچستر یونایتد خوش آمدید این چیزی است که وقتی دچار مشکل می شویم اتفاق می افتد”.آنها سعی می کنند که بین ما تفرقه بیندازند اما این اتفاق رخ نخواهد داد زیرا این گروهی است که میخواهد سخت کار کند و با همدیگر باشد.

۰ Comments