جایگزین مسیر

دوایت یورک:لوکاکو میتواند در این فصل ۳۰ گل برای یونایتد به ثمر برساند

by | دی , ۲۷ , ۱۳۹۶

دوایت یورک:لوکاکو میتواند در این فصل ۳۰ گل برای یونایتد به ثمر برساند

پایگاه هواداران منچستریونایتد – مهاجم سابق شیاطین سرخ معتقد است لوکاکو در منچستریونایتد روز به روز بهتر خواهد شد.یورک اعلام کرده روملو لوکاکو در این فصل ۳۰ گل در تمامی رقابت ها برای منچستریونایتد به ثمر خواهد رساند و قیمت ۷۵ میلیون پوندی خود را توجیه خواهد کرد.

لوکاکو تا به این جای فصل ۱۷ گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است.او سال ۲۰۱۸ را با فرم بسیار خوبی شروع کرده و دوایت یورک که با یونایتد سه بار فاتح لیگ برتر  و یک بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است،عنوان کرده که برخی انتقاداتی که از لوکاکو صورت میگیرد بسیار ناعادلانه است.

من فکر میکنم او بسیار خوب کار کرده است.گاهی مردم اعداد و ارقام مربوط به نقل و انتقالات را وارد نظرات خود میکنند و قضاوت های ناعادلانه ای صورت میگیرد.البته قسمتی از این ماجرا طبیعیست زیرا وقتی شما به منچستریونایتد منتقل میشوید به شدت زیر زره بین قرار میگیرید و گاهی اوقات از شما انتقاد میشود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که به خودتان اطمینان داشته باشید.

من معتقدم او خرید خوبی برای ما بوده است.ما هنوز در اواسط فصل هستیم و او ۱۶ یا ۱۷ گل برای ما به ثمر رسانده است.اگر او همین روال را ادامه دهد تا انتهای فصل میتواند ۳۰ گل به ثمر برساند که آمار بسیار خوبی محسوب میشود.وقتی شما در چنین باشگاهی در پست مهاجم بازی میکنید،مردم فقط گل های شما را میبینند و با توجه به تعداد آنها در مورد شما قضاوت میکنند و من مطمئنم لوکاکو میتواند تعداد گل هایش را بازی به بازی افزایش دهد.

او هنوز جوان است و من شک ندارم در سالهای آتی بسیار بهتر خواهد شد و به یک بازیکن بسیار شاخص و ماندگار در تاریخ باشگاه بدل خواهد شد.

۰ Comments