جایگزین مسیر

دوران لوئیس فن خال به روایت ارقام

by | خرداد , ۲ , ۱۳۹۵

دوران لوئیس فن خال به روایت ارقام

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – با وجود قهرمانی در جام حذفی، احتمالاً آینده ای برای لوئیس فن خال به عنوان سرمربی یونایتد قابل تصور نیست. گزارش ها حاکی از آن هستند که مربی سابق چلسی، خوزه مورینیو، به عنوان رئیس آینده شیاطین سرخ انتخاب خواهد شد. در ادامه مروری بر دوران حرفه ای این مربی هلندی در اولدترافورد خواهیم داشت.

۰- در ۲۳ بازی مختلف در جام های متفاوت زیر نظر لوئیس فن خال هیچ گلی به ثمر نرسید.

۱- تعداد قهرمانی ها: جام حذفی امسال

۳- یونایتد در رتبه سوم گروهی لیگ قهرمانان این فصل قرار گرفت و در ادامه کار در لیگ اروپا به مسابقات خود ادامه داد؛ آنها در یورو لیگ در بین شانزده تیم پایانی قرار گرفتند اما در نهایت برابر رقیب دیرینه خود لیورپول بازی را واگذار کردند.

۴- تعداد گلی که در بازی شرم آور فصل گذشته از سری رقابت های جام اتحادیه برابر ام کی دونس دریافت کردند.

۱۵- یونایتد ۱۵ امتیاز کمتر از شگفت انگیزان و قهرمان این فصل لیگ برتر، لستر سیتی، به دست آورد. آنها ۱۷ امتیاز کمتر از چلسی در فصل اول لوئیس فن خال کسب کردند.

۱۹- تعداد بازی هایی که در لیگ برتر به تساوی کشیدند، دقیقاً یک چهارم بازی های لیگ زیر نظر این سرمربی با تساوی به پایان رسید.

۲۸- بازیکنانی که اولین بازی خود در یونایتد را زیر نظر فن خال انجام دادند.

۲۹- وین رونی با ۲۹ گل بهترین گل زن یونایتد در دوران سرمربی هلندی است. پس از او خوان ماتا با ۲۰ و آنتونی مارسیال با ۱۷ گل قرار می گیرند.

۴۹- تعداد گلی که این فصل یونایتد به ثمر رساند که کمترین مقدار در دوران لیگ برتر برای شیاطین سرخ محسوب می شود.

۵۷.۶- اگر تمام پاداش های قرارداد آنتونی مارسیال فرانسوی پرداخت گردد، هزینه ای که یونایتد برای به خدمت گیری این بازیکن پرداخت می کند به ۵۷.۶ میلیون پوند می رسد.

۱۱۰- جسی لینگارد با گلی که در دقیقه ۱۱۰ بازی روز شنبه برابر کریستال پالاس به ثمر رساند توانست پس از سال ها جام حدفی را برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد.

۰ Comments