جایگزین مسیر

دی ماریا خریدی رؤیایی برای شیاطین سرخ خواهد بود

by | تیر , ۱۴ , ۱۳۹۳

گزارشات منتشر شده در رسانه های اسپانیا بر این ادعا استوارند که مدیر برنامه های آنخل دی ماریا، خورخه مندز، معتقد است که موکلش در طی نقل و انتقالات این تابستان به منچستریونایتد منتقل خواهد شد. اگر این انتقال نهایی شود، این بال رئال مادرید به عنوان برترین خرید یونایتد برای این تابستان لقب خواهد گرفت.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – درست چند روز پس از آن که AS به نقل از دی ماریا نوشت که او نمی داند که همچنان برای رئال بازی خواهد کرد یا نه، گری جونز از دیلی استار اینطور نوشت که مندز انتظار دارد که موکلش به یونایتد ملحق شود.

دی ماریا گفته بود : ” ما نمی دانیم که در مادرید می مانم یا نه. من راضی ام، اما باید ببینم چه اتفاقی می افتد.”

بر اساس گزارش AS، این بال آرژانتینی از علاقه مندی باشگاه در طول مسابقات جام جهانی به جیمز رودریگز ناراحت است. دی ماریا از فصلی مهیج با تیمش لذت برد، و ناامیدی اش برای نادیده گرفته شدن توسط باشگاه قابل درک است.hi-res-e370923fb5e7a1581f9efbe9c10a91ba_crop_exact

دی ماریا در فصلی که گذشت، 4 گل زد و 17 پاس گل داد در حالیکه با نگاهی به آمار، می بینیم که سه نفر از برجسته ترین بازیکنان در جلوی او بازی می کردند.

وقتی شما گرت بیل، رونالدو و بنزما را دارید که رکورد اکثر گل و پاس گل ها را به نام خود ثبت می کنند، و شما هنوز بتوانید 17 پاس گل بدهید، این موضوع تأثیرگذار است.

در اواخر فصل وقتی نگرانی ها در مورد سلامتی رونالدو شروع شد، در چندین موقعیت، وقتی رئال به بازیکنی احتیاج داشت تا اضافه شود و تیم را نجات دهد، این بال آرژانتینی بود که در وضعیت دشوار به کمک تیمش آمد.

توانایی فیزیکی و سرسختی خارق العاده ی او زمانی که به سمت دفاع حریف یورش می برد، او را تبدیل به بازیکنی کرده که متوقف کردنش دشوار است. و هر کاری که دی ماریا انجام می دهد در خدمت تیم است. او یک تمام کننده ی خوب است، اما وقتی این فضا را پیدا می کند که در طول خط بدود و یکی ازهم تیمی اش را در مرکز محوطه ی جریمه انتخاب کند و توپ را به او برساند، بهترین فرمش را پیدا می کند.

فرصت حضور در کناره ی زمین  و تک به تک شدن با مدافع حریف را به دی ماریا بدهید، و درخشش او را ببینید. با منچستریونایتد، این دقیقاً چیزی است که او به دست می آورد.

عدنان یانوزای بازیکن آینده دار تیم است، اما اینکه او و آنتونیو والنسیا می بایست راه را برای دی ماریا در اولدترافورد باز کنند یا نه، تصمیمی است که به سرمربی جدید، لوئیز فن خال بستگی دارد.

والنسیا انتخاب باتجربه تری است، و پتانسیلی که یانوزای برای بازی در طولانی مدت دارد، احتمالاً برایش امتیاز برتری محسوب می شود.

دی ماریا با بازی در کنار رابین فن پرسی در محوطه ی جریمه و فضایی که در کناره ی زمین در اختیار خواهد داشت، خواهد درخشید. در صورت رخ دادن این انتقال، او دیگر به عنوان بازیکن سایه برای رونالدو و بیل نخواهد بود و می تواند در هر نقطه از فضاهای کناری زمین حکم فرمایی کند.

او چیزی بیشتر از فاکتور سرعت به باشگاه اضافه خواهد کرد. این بازیکن 26 ساله به طور مستمر برای رئال نقش یک مولد را داشته است و به ابزاری تبدیل شد که باشگاهش از آن برای رسیدن به دهمین قهرمانی اروپا استفاده کرد.hi-res-404b4b125027dd954cee94f1e56e7326_crop_north

او یک سلاح هجومی است که بیشتر از هر کدام از بال های فعلی باشگاه، ارتقا و پیشرفتی که تیم در این پست بدان نیازمند است را ارائه می دهد و او به همراه یانوزای، برای سال ها می توانند مدافعین کناری تیم های حریف را به وحشت بیاندازند.

پیدا کردن بال های درجه یک و در سطح جهانی آسان نیست، و چنین بازیکنانی اغلب در بازار نقل و انتقالات در دسترس نیستند. اگر صحبت های مدیر برنامه های دی ماریا صحت داشته باشد و او بخواهد به یونایتد بیاید، انتخاب دیگری برای شیاطین سرخ باقی نمی ماند جز بستن قرارداد با او، بازیکنی که پست وینگر را برای 5 سال آینده تضمین خواهد کرد. یک خرید رؤیایی.

اکسپرس، ایندیپندنت و دیلی استار، امروز از تصمیم یونایتد برای ارائه ی پیشنهادی 40 میلیون پوندی برای او نوشتند.

[highlight]آیا دی ماریا به منچستریونایتد خواهد پیوست؟[/highlight]

۰ Comments