جایگزین مسیر

دیوید بکهام:حضور زلاتان اعتبار بیشتری به MLS خواهد بخشید

by | بهمن , ۹ , ۱۳۹۶

دیوید بکهام:حضور زلاتان اعتبار بیشتری به MLS خواهد بخشید

پایگاه هواداران منچستریونایتد – دیوید بکهام اعتراف کرده به شدت مشتاق این است که زلاتان را در MLS ببیند حتی اگر این قضیه باعث شود ایبرا از تیم محبوب او یعنی منچستریونایتد جدا شود.

امروز اخبار مربوط به علاقه ی دیوید بکهام به سرمایه گذاری در لیگ فوتبال آمریکا تایید شد و در همین روز ژوزه مورینیو با تاکید بسیار اعلام کرد اگر خود زلاتان بخواهد به کشور دیگری منتقل شود مانع او نخواند شد.

دیوید بکهام در مصاحبه با Sky Sports News عنوان کرد:

اگر بازیکنان مستعد و مشهور مانند او به این لیگ بپیوندند باعث تقویت آن شده و MLS را در راه رسیدن به اهدافی که دارد کمک خواهند کرد.من برای رئال مادرید بازی میکردم و شانس این را داشتم که به لیگ آمریکا منتقل شوم.در آن زمان این لیگ شهرت کنونی را نداشت بنابراین برای من انتقال بزرگی محسوب میشد.آن انتقال مرا به عنوان یک بازیکن تغییر داد و مرا وارد چالش جدیدی کرد که واقعا به آن نیاز داشتم.من از لحظه لحظه ی بازی در MLS لذت بردم.

اگر زلاتان و بازیکنانی همچون او،به این لیگ بپیوندند،قطعا کمک بسیاری خواهند کرد تا لیگ آمریکا به سطح بسیار مطلوبی برسد.

بکهام همچنین عنوان کرد از شنیدن خبر پیوستن الکسیس به یونایتد غافلگیر شده است:

این انتقال یک اتفاق فوق العاده بود.دیدن او در پیراهن منچستریونایتد،پیراهن شماره ی هفت این باشگاه که متعلق به بازیکنان فوق العاده ای همچون برایان رابسون،جرج بست،کریس رونالدو و اریک کانتو بوده،واقعا عالیست.

من فکر میکنم داشتن او در تیم،ما را بسیار قدرتمندتر خواهد کرد.

۰ Comments