جایگزین مسیر

دیوید بکهام : مورینیو در یونایتد موفق خواهد شد

by | تیر , ۳۱ , ۱۳۹۵

دیوید بکهام : مورینیو در یونایتد موفق خواهد شد

پایگاه هواداران منچستریونایتد

دیوید بکهام ، اذعان میکند که خوزه مورینیو در یونایتد موفق خواهد شد . او آمدن مورینیو را “یک انتقال عالی” خواند .

مورینیو در ماه می ، جانشین لوییز فنخال هلندی شد و قراردادی سه ساله با شیاطین سرخ امضا کرد .

به هرحال ، کاپیتان سابق یونایتد و تیم ملی انگلستان ، دیوید بکهام اعتقاد دارد که تجربه مورینیو در فتح عناوین ، به او برای بازگشت به اوج کمک خواهد کرد و او در یونایتد موفق خواهد بود .

بکهام در مصاحبه اختصاصی با اسکای اسپورتز گفت :

من کاملا انتظار دارم که او جواب بدهد . پس از خروج از چلسی ، بازگشت دوباره او به لیگ برتر و منچستریونایتد ، یک انتقال عالی بوده .

من احترام بسیار زیادی برای لویی ونخال قائلم . ولی روش او نتوانست خواسته هواداران را برآورده کند . ولی من اکنون فکر میکنم که این شروعی دوباره برای یونایتد است . ما دو مربی در سه-چهار سال گذشته داشتیم . چیزی که در گوشت و خون یونایتد نیست . هواداران برای سال ها به دیدن سرالکس فرگوسن در این جایگاه عادت داشتند .

مورینیو در هر تیمی  که در آن مربیگری کرده ، به قهرمانی رسیده است . و این ، آن نکته ای است که بکهام را متقاعد میکند ، آقای خاص در یونایتد موفق خواهد شد .

ما تغییرات زیادی در سال های گذشته داشتیم . حالا با خوزه در جایگاه مدیر ، او می داند که چه میخواهد و چگونه به آن برسد . او میداند چگونه قهرمان شود !

من فکر میکنم آن چیزی است که یونایتد نیاز دارد که باشد . یونایتد قطعا نیاز دارد که برگردد و ترسناک باشد . به این خاطر که ما همیشه یک تیمی بودیم – و هستیم – که هر تیمی در الدترافورد به مصاف آن میرفت می دانست کار سختی در پیش دارد و به احتمال زیاد می بازد . پس این چیزی است که ما باید به آن بازگردیم .

در حقیقت بکهام اعتقاد دارد که خوزه در اولین فصلش با یونایتد میتواند قهرمان لیگ برتر شود :

من باید بگویم یونایتد قهرمان خواهد شد . من همیشه طرفدار یونایتد خواهم بود ‍!

 

۰ Comments