جایگزین مسیر

دیوید سیلوا:یونایتد بهترین بازی را از ماتا نمی گیرد

by | فروردین , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-دیوید سیلوا هافبک منچسترسیتی می گوید که منچستریونایتد بهترین بازی را از ماتا نمی گیرد.

هافبک منچسترسیتی در روز سه شنبه در دربی منچستر با هم تیمی اش در تیم ملی اسپانیا روبرو خواهد شد.این اولین دیدار آنها پس از اینکه ماتا در ژانویه با انتقال رکوردشکن37.1 میلیون پوندی به منچستریونایتد پیوست،خواهد بود.

او یکی از تحسین کنندگان ماتا که زمانی با هم در والنسیا همبازی بودند،می باشد.اما این قهرمان جام جهانی(سیلوا)دوران نامصاعد وتکه تکه(عملکرد سینوسی) داشته است و سیلوا احساس می کند که یونایتد منبع باارزشی را هدر می دهد.

سیلوا به The Independent گفت:

“آنها ماتا را برای گرفتن بهترین بازی اش مدیریت نکرده اند اما او بازیکن مستعدی است و این را نشان خواهد داد.”

ماتا هنوز منتظر به ثمر رساندن نخستین گلش برای یونایتد است و تنها در دو بازی از هشت بازی ای که به میدان رفته است،در پست پشت مهاجم که خود او آشکارا آن را پست مورد علاقه اش اعلام کرده است،بازی کرده است.

در زمان هایی که رابین ون پرسی و وین رونی هر دو آماده بوده اند او در کناره ها بازی کرده است اما در روز شنبه در غیاب بازیکن هلندی در برد 2-0 مقابل وست هام او بهتر بود.

آن عملکرد پویا(در مقابل وست هام)منجر به ایجاد بحث و گفت و گو هایی شد که ممکن است یونایتد بدون حضور ون پرسی در ترکیب اصلی بهتر بازی می کند.

ماتا در چلسی باید برای جایگاهی در تیم با اسکار رقابت می کرد.او در دو فصل ابتدایی حضورش در چلسی عنوان بازیکن سال چلسی را بدست آورد اما پس از اینکه در تابستان گذشته مورینیو سرمربی چلسی شد در بیشتر اوقات از تیم کنار گذاشته می شد.

سیلوا که شایعات پیرامون پیوستنش به بارسلونا در تابستان را تکذیب کرد، گفت:

“او در چلسی زمان کافی برای بازی بدست نمی آورد.پس انتقال به یونایتد برای او انتقال خوبی بود.”

۰ Comments