جایگزین مسیر

دیوید مویز به موفقیت فلاینی باور دارد

by | دی , ۳ , ۱۳۹۲

سرمربی منچستریونایتد دیوید مویز تاکید دارد که او می تواند بهترین عملکرد را از ماروان فلاینی بگیرد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن بلژیکی که با 23 میلیون پوند در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به یونایتد ملحق شد به دلیل مصدومیت مچ دست و عمل جراحی که روی این ناحیه خواهد داشت نمی تواند مدتی برای منچستریونایتد بازی کند.

فلاینی در این مدت کوتاه که از اورتون به منچستریونایتد آمده است, عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. او تا به اینجای فصل نتوانسته برای یونایتد گلزنی کند و هم اکنون به دلیل عمل مچ دست خود و مصدومیت کمری که اعلام نشده است, 6 هفته به دور از ترکیب تیم خواهد بود.

علی رغم ناامیدی برخی هواداران به موفقیت این بازیکن 26 ساله در یونایتد, مویز تاکید می کند که کاملا مطمئن است که فلاینی در نهایت ثابت خواهد کرد که چرا این مربی اسکاتلندی بسیار تمایل داشت تا او را در تابستان از گودیسون پارک به الدترافورد بیاورد.

مویز گفت: من شکی ندارم که او بالاخره بازیکن خوبی برای ما خواهد بود.

“او بدشانس بوده است. فلاینی به دلیل مصدومیت مچ دستش, صددرصد احساس آمادگی نمی کرد و این مسئله برای او مشکل ایجاد کرده بود.”

“من از او خواستم تا ببینم آیا می تواند در بازی های کریسمس نیز به میدان برود. او در بازی برابر اورتون مصدومیت کمر نیز داشت و از آن زمان به بعد هیچ وقت کاملا آماده نبود.”

با این شرایط فلاینی علی رغم اینکه تا این لحظه 5 بازی قبلی یونایتد را ازدست داده است, در 7 بازی بعدی شیاطین سرخ در لیگ برتر نیز نمی تواند بازی کند که شامل بازی برابر چلسی در 19 ژانویه نیز می شود.

علاوه بر این بازی ها این بازیکن بلژیکی هر دو بازی یونایتد برابر ساندرلند در نیمه نهایی جام اتحادیه را نیز ازدست می دهد. او دو بازی مرحله ابتدایی جام حذفی را نیز ازدست خواهد داد.

پس از این بازی های حساس, فلاینی می تواند از تاریخ 25 فوریه برای شیاطین سرخ بازی کند, یعنی فلاینی در بازی یونایتد برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان می تواند به میدان برود.

۰ Comments