جایگزین مسیر

دیوید مویز : جای بهتری برای وین رونی وجود ندارد

by | مرداد , ۱۶ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیوید مویز اصرار دارد الدترافورد تنها مکان مناسب برای وین رونی است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز رئیس منچستریونایتد بر تصمیم خود پافشاری میکند و مصمم است تا اجازه خروج به رونی را در این تابستان ندهد.

با وجود پیشنهاد های طمع کارانه چلسی برای وین رونی ، مویز میگوید : ارزش قهرمان لیگ برتر انگلستان اینقدر والا هست که نباید با رونی درمورد ماندن صحبت کنم .

در اواخر این هفته یونایتد پیشنهاد 30 میلیون پوندی چلسی را برای وین رونی رد کرد ؛ مویز میگوید :” من اخیرا از رونی سوال نکردم ولی دلیلی نمیبینم کسی را متقاعد کنم  در منچستریونایتد بمونه.”

وین رونی در بازی دیشب منچستریونایتد و آئک سوئد که با نتیجه 1-1 همراه بود به دلیل مصدومیت شانه حضور نداشت و این مسئله از سوی مویز نیز تایید شد.

او افزود:” مردم این ماجرا را باور نمیکنند ؛ حتی در سوئد بعضی از طرفداران در اطراف ورزشگاه این موضوع را به من گفتند.”

 

هم اکنون بازی کردن وین رونی در مقابل سویا در بازی بزرگداشت ریو فردیناند و همچنین بازی مقابل ویگان در جام خیریه هنوز مشخص نشده است.

ادامه غیبت او شایعات پیرامون وی را بیشتر میکند ؛ ولی منچستر یونایتد مصمم است وی را نگه دارد.

مویز اضافه کرد:” من چیز بیشتری درمورد رونی ندارم بگم جز اینکه از ناحیه شانه آسیب دیده ؛ من نمیدونم به بازی جمعه میرسه یا نه ولی مصدومیت او جدی نیست و مدت طولانی مصدوم نخواهد بود.”

“ما داریم تلاش میکنیم تا وین آمادگی لازم رو برای بازی کردن پیدا کنه.”

“او در آمادگی کامل و در شرایط خوبی برگشته بود به تیم ولی مصدومیت های وی به یک دیگر وصل شدن. من نگرانی در مورد بازی کردن وی ندارم اما نمیدانم او آماده میشود برای بازی یا نه اما این شانس را دارد تا به بازی برسد. ولی من احساس میکنم در این بازی اورا در دسترس ندارم.”

در همین حال مویز به دنبال اطمینان از بازیکنانی است که در این تابستان به تیم اضافه خواهند شد.

اگر چه ار پیگیری وضعیت فابرگاس منصرف شدند ولی او گفت : ” ما نیاز مند یک خرید هستیم ، اگر از من بپرسید به بازیکنی نزدیک شدید من نمیتوانم چیزی بگویم.من درمورد تیم نگرانی ندارم زیرا بعضی بازیکنان فوق العاده هستند.”

۰ Comments