جایگزین مسیر

دیوید مویز: رایان گیگز “فوق العاده” است

by | اسفند , ۲۹ , ۱۳۹۲

پس از نمایش فوق العاده رایان گیگز در بازی برابر المپیاکوس, دیوید مویز, سرمربی منچستریونایتد از بازی این بازیکن باتجربه ولزی تمجید کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 40 ساله, از ماه ژانویه گذشته تا به امروز برای اولین بار در ترکیب شیاطین سرخ از ابتدا به میدان می رفت. او در دو گل رابین تاثیر زیادی داشت تا شیاطین سرخ در پایان بازی به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان راه یابند.

برخی شایعات درباره رابط رایان با مویز منتشر شده بود که هر دو آنها این شایعات را تکذیب کردند و مویز اکنون اعتراف می کند که او به هیچ وجه قصد نداشته است این وینگر باتجربه را در بازی برابر تیم یونانی در الدترافورد تعویض کند.

گیگز که مسن ترین بازیکن لیگ قهرمانان محسوب می شود, عملکرد عالی به نمایش گذاشت تا شیاطین سرخ شب موفقی را پشت سر بگذارند.

مویز پس از بازی گفت:

من احساس می کنم که وقتی بازیکنی 40 ساله در تیم دارم, باید به آینده فکر کنم و به بازیکنان دیگری فرصت بازی بدهم. اما پس از نتیجه بازی روز یکشنبه, من فکر می کنم از لحاظ تاکتیکی, من به او نیاز داشتم تا نقش مشخصی را در بازی برابر المپیاکوس برعهده او بسپارم, نقشی که او از آن اطلاع داشت و به خوبی از عهده آن برآمد.

من فکر می کنم او امشب عالی بود, واقعا او به این شکل بازی کرد. در شرایطی که او بازی معمولی خودش را به نمایش می گذاشت و مهمتر از هر مسئله دیگری سلامت جسمانی عمومی او به چشم می آمد, سر صحنه دو گل یونایتد پاس هایی داد که عالی بودند. او واقعا از بقیه بازیکنان متمایز عمل کرد.

اما رایان نمی تواند برای همیشه به همین شکل بازی کند و ما باید به این مسئله فکر کنیم که چه باید بکنیم, ما از این مسئله آگاهی داریم. ما باید به دنبال پیدا کردن رایان گیگز جدیدی باشیم و بازیکنان جدیدی بیاوریم.

۰ Comments