جایگزین مسیر

دیوید مویس به دنبال بال راست در ژانویه

by | آذر , ۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران دیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد می گوید در فصل نقل و انتقالات زمستانی به دنبال بازیکنانی که در بال راست در دسترس هستند می باشد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیوید مویس تنها خرید خوبش در تابستان مروان فلینی بود که او را با مبلغ 27.5 میلیون پوند از باشگاه سابقش اورتون به خدمت گرفت و در جذب هررا تیاگو و فابرگاس موفق نبود.

دیوید مویس معتقد است که در زمستان بازیکنان خوبی به تیم منتقل کند و تابستان سال آینده شلوغ ترین فصل یونایتد برای جذب بازیکن نیز می باشد اما مویس می گوید نمی خواهد خرج اضافی بکند فقط بازیکنانی که منچستر به آنها نیاز داشته باشد را به خدمت بگیرد.

او گفت:من می خواهم بازیکنی در سمت راست نیز جذب کنم و در ژانویه به دنبال آن بازیکن می باشم بازیکنی که قابلیت رفت و برگشت را در تیم دارا باشد.

ما به این بازیکنان نیاز داریم ولی در ژانویه هیچ تضمینی برای جذب آنها نمی دهم.

دیوید مویس می خواهد از قدرت خود برای به خدمت گرفتن لیتون بینز بازیکن باوفا به مویس را نیز برای دفاع چپ به خدمت بگیرد اما روبرتو مارتینز سرمربی اورتون گفت این تلاش ها بی فایده می باشد.

مویس افزود:اگر اورتون مصمم به حفظ بینز باشند پس ما نمی توانیم به سادگی او را به یونایتد منتقل کنیم.

منچستریونایتد در این هفته از رقابت های لیگ جزیره به مصاف تاتنهام می رود تاتنهامی که هفته گذشته شکست 6-0 مقابل سیتی را کسب کرده است.

این در حالی است که مردان ویلاس بواس پنج شنبه نیز برد سختی را در مقابل نماینده نروژ ترومزو کسب کرد و این می تواند زمان خوبی برای شیاطین سرخ باشد تا در لندن تاتنهام را با یک شکست دیگر بدرقه کنند.

با این حال مویس نیز به دنبال سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول رده بندی است و می خواهد این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

او گفت:این بازی متفاوتی می باشد ما هیچ نگاهی به نتایج تاتنهام نداریم آنها همیشه تیمی خوب هستند و ما نیز می خواهیم بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم تا برنده بازی باشیم.

آنها بازی های خوبی در برابر منچستر یونایتد انجام داده اند این یکی از این نکات خوب تاتنهامی ها برا بر ما می باشد اکنون ما با در بهترین فرم خود قرار داریم با  برد خوبی که در اروپا کسب کرده ایم به مصاف آنها می رویم.

اما ما به دنبال بازی خوب هستیم و می خواهیم در این دیدار نیز به خوبی بازی لورکوزن باشیم و تاتنهام را شکست دهیم.

۰ Comments