جایگزین مسیر

دیوید میک: “فرگوسن کنار گذاشته شد.”

by | اردیبهشت , ۱۸ , ۱۳۹۲

دیوید میک سالهای بسیار زیادی است که اخبار منچستر یونایتد را می پوشاند و خبرنگار اخبار بعد از ظهر منچستر یونایتد در تلوزیون منچستر یونایتد هم هست. او از دوستان سر الکس هم به حساب می رود.
ساعتی پیش در گفت گوی رادیویی به این مساله اشاره کرد که ایده ی بازنشستگی چند روز پیش در یک ملاقات با گلیزر ها بیان شد. مارک آدگن (کسی که اخبار این خبر رو دیشب پخش کرد که روزنامه ها قبل از اعلامیه امروز سر الکس آن را چاپ کردند) هم در این گفت گو بود.

از تیتر خبر اشتباه برداشت نکنید. این به این معنی نیست که گلیزر ها سر الکس را وادار به بازنشستگی کردند. (به نظر من) سر الکس فکری از بازنشستگی نداشت. این فصل زودتر گفته بود که حالا حالا ها در یونایتد است و هفته پیش گفته بود به دنبال دو خرید بزرگ است. اما اتفاقی که از این حرفها فکر می کنم افتاده اینه که یک مربی خوب فقط  آخر این فصل قابل دسترس بوده، و گلیزر ها به سر الکس گفته اند که این می تواند تنها شانسی باشد که این مربی را بگیریم و با توجه به اینکه سر الکس به هر حال یک روز بازنشست می شود بهتر است از این موقعیت استفاده کنیم. در این صورت خیلی بعید می دونم که دیوید مویز این گزینه بوده باشه. مورینهو بعد از حرفهایی که راجع به اسپانیا زد و از تمایل حضورش در انگلیس گفت و به احتمال زیاد در راستای جدایی از رئال می باشد می تواند این گزینه باشد، چرا که اگر به تیم دیگری برود احتمال آمدن او به یونایتد در فصل بعدی بسیار کم است.  به هر حال اگر مورینهو هم این گزینه نباشد، به نظر می رسد منچستر یونایتد مربی ای را در نظر دارد که فقط الان قابل گرفتن است و گرفتن او در آینده شدنی نبود.

۰ Comments