جایگزین مسیر

دی بوئر:ون پرسی ممکن است یونایتد را ترک کند

by | اسفند , ۱۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-رونالد دی بوئر ادعا می کند که رابین ون پرسی مهاجم منچستریونایتد از بازی کردن زیر نظر دوید مویس لذت نمی برد و اعتقاد دارد که این بازیکن هلندی این تیم را ترک خواهد کرد مگر اینکه یونایتد در تابستان بازیکنان قابل توجهی را جذب کند.

مهاجم شیاطین سرخ پس از اینکه پس از باخت 2-0 در مقابل المپیاکوس از هم تیمی هایش انتقاد کرد زیر بار آتش انتقادها قرار گرفت.

ستاره سالهای دور هلند ادعا می کند که بازیکن سابق آرسنال از نقش خود در الدترافورد راضی نیست.

او به برنامه ی Alan Brazil Sports Breakfast گفت:

“ون پرسی می خواهد که برای کسب افتخارات و جام ها رقابت کند و امسال همه چیز خارج از دسترس به نظر می رسد.”

“این برای یک بازیکن در این سطح ناامیدکننده است.من فکر نمی کنم او از فوتبالی که منچستریونایتد ارائه می دهد لذت ببرد.”

“او یک بازیکن در خدمت تیم است اما او دوست دارد که فوتبالی زیبا ارائه دهد و در حال حاظر شرایط اینگونه نیست.”

“من می دانم که او مورد انتقاد زیادی قرار می گیرد اما وقتی شما یک بازیکن ستاره هستید این طبیعی است.مردم از شما توقعات زیادی دارند.”

و دی بوئر اضافه کرد که اگر شیاطین سرخ در تابستان پول زیادی را خرج نکنند،ون پرسی می تواند در راه خروج از الدترافورد قرار بگیرد.

او گفت:

“منچستریونایتد نیاز دارد نیروی تازه ای به ترکیبش تزریق کند.”

“بعضی از بازیکنان آنها دوران فوق العاده ای (در منچستریونایتد) داشته اند اما حالا زمان آن است که کنار بروند و میدان را برای بازیکنان جوانتر خالی کنند.”

“در مورد رابین اینگونه احساس می شود,اگر این اتفاق(جذب بازیکنان بزرگ)بیفتد او حتما (در منچستریونایتد)خواهد ماند اما اگر هیچ سرمایه گذاری روی(خرید) بازیکنان بزرگ و جوان جدید از باشگاه های دیگر انجام نشود،سپس او (از منچستریونایتد)خواهد رفت.”

۰ Comments