جایگزین مسیر

دی فری برای انتقال به یونایتد منتظر پیشنهاد است

by | تیر , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

منابع هلندی و میرر مدعی شدند مدافع 22 ساله ی فاینورد و تیم ملی هلند,دی فری 22 ساله برای پیوستن به یونایتد برخی از پیشنهادات از تیم های ایتالیایی از جمله لاتزیو را رد کرده است و خواهان انتقال به اولدترافورد می باشد.

دی فری یکی از اصلی ترین بازیکنان ون خال در جام جهانی برزیل بود و در تمامی 7 بازی کامل بازی کرد و 82 درصد پاس هایش به مقصد رسید و توانست در ترکیب برتر جام نیز قرا بگیرد.

مترو هلند معتقد است این مدافع مستعد به زودی به یونایتد خواهد پیوست و ون خال برای جذب او با پیشنهاد 15 میلیون یورویی اقدام خواهد کرد و دی فری نیز از این موضوع آگاه است و به همین دلیل دیگر پیشنهادات را رد می کند.

یونایتد که نیازی اساسی به خرید مدافع وسط دارد نباید این فرصت را از دست بدهد و دی فری می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد.

او تنها 22 سال دارد اما 5 سال است که در لیگ برتر هلند و در فاینورد به طور ثابت بازی می کند و با تجربه ی کافی می تواند به یونایتد کمک کند.

او می تواند مانند لوک شاو ساختاری جدید را در خط دفاعی یونایتد تشکیل دهد و برای چندین سال دفاع مستحکمی را برای شیاطین سرخ به ارمغان بیاورند.

با این شرایط به نظر می آید او خودش خواستار این انتقال است و یونایتد باید هر چه سریع تر برای جذب او اقدام کند چرا که گزینه ی مناسبی است و خوشبختانه هنوز نام دیگر تیم بزرگی در میان نیست.

۰ Comments