جایگزین مسیر

رئال مادرید از انتقال کوئنترائو جلوگیری می کند

by | بهمن , ۱۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد.طبق گزارشات مطبوعات اسپانیایی کارلو آنچلوتی اجازه ی خروج کوئنترائو را در ژانویه نخواهد داد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این بازیکن پرتغالی که نتوانست در ترکیب آنچلوتی قرار گیرد و بیشتر زیر سایه ی مارسلو بوده است خواستار جدایی از باشگاه شده است.

تیم منچستریونایتد در تابستان در آستانه ی قرارداد بستن با وی بود ولی به علت مشکلاتی این انتقال در روز های پایانی نقل و انتقالات منتفی شد.

پاتریس اورا مدافع چپ یونایتد به نظر نمی رسد قرار داد خود را تمدید کند و به احتمال فراوان در پایان فصل از باشگاه جدا شده و به تیمی در خارج از لیگ برتر می پیوندد که یکی از محتمل ترین گزینه ها بازگشت به تیم سابق خود یعنی موناکو فرانسه می باشد.

دیوید مویس هم در همین راستا خواستار اضافه کردن کوئنترائو به تیم در ژانویه است و می خواهد او را جانشین اورا کند.

طبق منابع روزنامه ی اسپانیایی AS کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به علت این که تا به امروز نتوانسته است جانشینی برای کوئنترائو پیدا کند اجازه ی خروج وی را صادر نخواهد کرد.

بنابراین آنچلوتی پیوستن کوئنترائو را منتفی کرد.همچنین تیم ها دیگری چون ناپولی و آث میلاد به دنبال وی بودند که نا امید شدند.

یک چیز را می توان با اطمینان گفت آن هم این است که اگر رئال بتواند جانشینی برای فابیو به خدمت گیرد کارلتو اجازه ی خروج وی را خواهد داد.

 

۰ Comments