جایگزین مسیر

رئیس:شوان اشتایگر می تواند با بهترین فرم ممکن به میادین بازگردد

by | بهمن , ۲۶ , ۱۳۹۴

شوان اشتایگر می تواند با بهترین فرم ممکن به میادین بازگردد

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-سرمربی منچستر یونایتد معنتقد است خرید تابستانی تیمش یعنی باستین شوان اشتایگر با بهترین فرم ممکن به میادین بار خواهد گشت.

ملی پوش آلمانی شروع فراز و نشیبی را در آغاز حضورش در اولدترافورد داشته است و در بازی هایی که حضور داشته است عملکرد خوبی از خود نشان داده اما مصدومیت ها کمی به ضرر این بازیکن تمام شده است.بازیکن ۳۱ ساله آلمانی به دلیل مصدومیت در زانویش هفت بازی گذشته تیمش را از دست داده است.

ون گال گفت:

باستین بدشانس بوده است زیرا زمانی مصدومیت گریبان گیرش شد که بازی های بسیار خوبی به نمایش می گذاشت , او بهبود یافته است.با این حال من در ماه دسامبر انتظار بیشتری داشتم و من گفتم که او بسیار نا امید شده بود.من می توانم این را بگویم زیرا انتظارات من بالا می باشد.

با توجه به این صحبت ها انتظار می رود که دارنده جام جهانی به زودی به میادین بازخواهد گشت و رئیس معتقد می باشد که باستین به محض بازگشت به میادین می تواند به مانند دوران درخشانش در بایرن مونیخ بدرخش و نسبت به سال ۲۰۱۵ نمایش بهتری از خود به جا بگذارد.

رئیس ادامه داد:

منچستر یونایتد او را به خدمت گرفته است حتی اگر او ۳۱ سال داشته باشد و من مجبور بودم که هیئت مدیره را متقاعد کنم که او را به خدمت بگیرد زیرا او بازیکن بسیار خوبی می باشد و او همیشه تعادل و بالانس خوبی در تیم به وجود می آورد.او در برابر وولفسبورگ نمایش خوبی داشت و نشان داد به سطح بازیش در مونیخ رسیده است و فکر می کنم با بازگشتش این عملکرد را ادامه خواهد داد.

۰ Comments