جایگزین مسیر

رئیس:ماتا نقش مهمی در تیم دارد

by | بهمن , ۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایراندیوید مویس معتقد است نقش خوان ماتا در یونایتد بسیار عالی می باشد و با این بازیکن اسپانیایی می توان به هر کاری دست یافت.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این بازیکن اسپانیایی اولین بازی خود را سه شنبه شب در مقابل کاردیف که با پیروزی 2-0 یونایتد پایان یافت انجام داد و در نیمه دوم نیز با پاس گل یانگ را در موقعیت گل قرار داد مویس از عملکرد ماتا تحت تاثیر قرار گرفته است و مویس می گوید ورود این بازیکن در ادامه فصل به ما کمک های بسیاری می کند.

مربی یونایتد گفت:من می توانم او را در هر جایی از زمین قرار بدهم او می تواند در سمت راست یا چپ بازی کند و این کار می تواند به من اجازه همزمان   رونی و ون پرسی را بدهد و من کاملا راضی هستم او به جز نقش پشت مهاجم جای دیگر نیز می تواند بازی کند که این بسیار عالی می باشد به خاطر اینکه وین در بازی های اخیر ما در نقش هافبک میانی بازی کرده است اما اکنون دیگر گزینه برای این پست داریم.

من می دانم خوان می تواند در نقش های دیگر نیز بازی کند من فکر می کنم هر جایی از زمین که او بازی کند می تواند برای ما تاثیر گذار باشد ما از او می می خواهیم در پست دیگر استفاده کنیم سطح ماتا برای موفقیت به ما بسیار کمک می کند و شما نمی توانید به این خوبی آن هم در اولدترافورد کار کنید که ماتا بسیار عالی می باشد.

در حال حاضر ما باید با تیم های دیگر رقابت کنیم من می توانم از این بازیکنان در نقش های دیگر نیز استفاده کنم و در صورتی که ما به این کار نیاز داشته باشیم من این کار را انجام می دهم من می خواستم در این بازی خوان و رابین را محک بزنم که هردو بسیار عالی بودند.

تماشاگران از او بسیار فوق العاده پذیرایی کردند.بازیکنان در 20 30 دقیقه ابتدایی بسیار عالی کار کردند و می توانستیم در آن موقع گلهای بیشتری نیز به ثمر برسانیم.

۰ Comments