جایگزین مسیر

رئیس اسپورتینگ لیسبون:کاروالیو به دنبال انتقال نیست

by | فروردین , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-رئیس اسپورتینگ لیسبون برونو دِ کاروالیو ادعا می کند که ویلیام کاروالیو به دنبال خروج از باشگاه نیست.

این هافبک متولد آنگولا اخیرا گفته بود که از اینکه اخبار او را به رئال مادرید و منچستریونایتد لینک کرده اند و شایعات نیز خبر می دهند که چلسی شرایط او را بررسی می کند،استقبال می کند.

این هفته خبرهایی در رسانه های انگلستانی وجود داشت که ادعا می کردند که مدیربرنامه های کاروالیو از زمین تمرینی منچستریونایتد بازدید کرده و یک قرارداد که انتقال به منچستریونایتد در تابستان را تضمین می کرد برای این بازیکن که در 23 بازی 3 گل به ثمر رسانده است،در شُرُف توافق بود.

کاروالیو 21 ساله بند آزادسازی 37.5 میلیون پوندی(45 میلیون یورویی)در قراردادش دارد که هنوز چهار سال تا اجرای آن باقی مانده است.

رئیس اسپورتینگ در پرتغال به TVI 24 گفت:

“اگرچه هر روز داستان هایی درباره ی فروش بازیکنان ما در روزنامه ها منتشر می شوند اما ما خیالمان راحت است.”

“اسپورتینگ باشگاهی تنها برای فروش بازیکنان نیست.اگر باشگاهی45 میلیون یورو بپردازد سپس نیازی نیست در اینباره صحبت کنیم.اما من فکر نمی کنم که کاروالیو بخواهد که اسپورتینگ را ترک کند.”

“در حال حاض این موضوع که او قرارداد جدیدی امضا بکند محتمل تر است.شخصا من می گویم که بچه(کاروالیو)در اسپورتینگ راضی است.”

۰ Comments