جایگزین مسیر

رئیس به تمجید از تاثیرگذاری ولبک پرداخت

by | دی , ۸ , ۱۳۹۲

دیوید مویز با عالی خطاب کردن پیروزی تیمش برابر نورویچ سیتی به تمجید از عملکرد دنی ولبک در این بازی پرداخت.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداان منچستریونایتد در ایرن – مویز در مصاحبه خود ب شبکه باشگاه خوشنودی خود از پیروزی و مهاجم جوان تیمش ابراز کرد.

مویز گفت: سه امتیاز عال بود. ما دو بازی خارج از خانه در سه روز داشتیم, هر دو این بازی ها, دیدارهای سختی بوند و بسیار نزدیک به هم, اما این عالی است که بازیکنان با 6 امتیاز به این دو بازی پایان دادند.

“ما به این ترکیب نیاز داشتیم. ما اینجا ترکیب بزرگی داریم و یک ترکیب خود در اختیار داریم. اگر شما قصد داشته باشید که در بازی هایخارج از خانه پیروز شوید, پس شما نیاز خواهید داشت که بازیکنان وظیفه خودشان را انجام دهند و ما نیز در بازی های پیش رو به آنها نیاز خواهیم داشت.”

“این عالی بود که ما در بازی به پیروزی رسیدیم, اگرچه ما تا حدودی در نیمه اول خوب بازی نکردم. در 10 دقیقه اول, م فکر می کنم ما خوب بازی کردیم اما سپس ما هدف خودمان را کمی زدست دادیم. من فکر می کنم دنی ولبک وارد میدان شد و تفاوت عظیمی به سود ما در بازی رقم زد. او به بازی ما چیزی کمی متفاوت اضافه کرد.”

هنگامی که از مویز در این باره سوال شد که آیا این تصمیم او بود که با به بازی فرستادن ولبک, بازی را عوض کند, مویز متواضعانه به این پرسش پاسخ داد و تمایل داشت تا هه تمجید خود را به عملکرد این بازیکن 23 ساله تقدیمکند. او به ستایش از عملکرد نورویچ در این بازی پرداخت و از بازی آنها در این بازی پس از شکست برابر فولهام تمجید کرد.

“من باید این مسئله را متذکر بشوم که همه چیز به عملکرد دنی بستگ داشت. ما نیمه اول را به شکلی تمام کردیم که من دوست نداشت, ما 6 یا 8 ضربه کرنر در نیمه اول به حریف دادیم و به اندازه کافی توپ را در کنترل خود نداشتیم.”

“مهم ترین مسئله ای که من از این بازی متوجه شدم, عکس العمل خوب نورویچی ها به نتیجه ای بود که در بازی برابر فولهام کسب کرده بودند, بود. آنها عملکرد عالی برای مربیشان در زمین به نمایش گذاشتند. تماشاگران نیز کاملا پشت آنها بودند و من متوجه شدم زمانی که منچستریونایتد در شهری به مصاف تیم آن شهر می رود, بسیاری از تیم های لیگ بازی به نسبت بهتری سعی می کنند, جلوی ما به نمایش بگذارند. این دیدار, بازی سختی برای ما بود.”

۰ Comments