جایگزین مسیر

رابسون:ون خال گزینه خوبی است اما با شرایطی

by | اردیبهشت , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

برایان رابسون اسطوره و کاپیتان سابق یونایتد به تمجید از ون خال پرداخت اما به او گوشزد تا خود را پیرو یونایتد کند اگر می خواهد موفق شود.

نکته جالب این ست که تمامی کسانی که مصاحبه ای می کنند علنا از ون خال نام می برند اما باشگاه او را به عنوان مربی اعلام نمی کند که واقعا جالب است.

رابسون در مصاحبه ای با شبکه اسکای ون خال را مناسب دانست اما از همین الان خط قرمز ها را برای او مشخص کرد تا بداند اینجا یونایتد است.

رابسون در این باره گفت:

     “زیاد نمی خواهم در مورد ون خال صحبت کنم چرا که نیازی به تعریف های من ندارد.او یک مربی بزرگ و صاحب سبک است و همان چیزی است که یونایتد به ان نیاز دارد تا از بحران خارج شود.

اما من از او انتظاراتی دارم که البته به نفع خودش است.من امیدوارم از اعضای کلاس 92 مانند گیگزی در کنارش کسی را ببینم و دست به ساختار باشگاه نزند چرا که به مانند مویس به مشکل می خورد.

او باید به علایق هواداران یونایتد احترام بگذارد و فوتبالی ارائه دهد که انها دوست دارند.بازی های پر گل و تهاجمی خواست هواداران یونایتد است.

او باید با فرگوسن مقایسه شود پس بهترین کاری که باید انجام دهد مانند او عمل کند و الگوبرداری کند.امیدوارم او در اخرین تجربه ی مربیگری خود بسیار موفق باشد.”

 

۰ Comments