جایگزین مسیر

رابسون: رونی را در اولدترافورد نگه دارید

by | اردیبهشت , ۹ , ۱۳۹۲

در حالی که شایعات پیرامون باشگاه از طرف روزنامه ها در مورد خرید لوادونفسکی و ترک رونی بسیار است ، کاپیتان اسبق شیاطین سرخ درخواستی از مدیران این تیم کرد که شاید حرف دل اکثر هواداران یونایتد نیز باشد .

کاپیتان سابق منچستریونایتد از سران این باشگاه خواست تا رونی را در اولدترافورد حفظ کنند؛ چرا که هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در یکی، دو هفته‌ اخیر شایعه‌های زیادی درباره جدایی وین رونی از منچستریونایتد به گوش رسیده و از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مقصد بعدی این مهاجم ملی‌پوش انگلیس سخن به میان آمده است. برایان رابسون، کاپیتان سابق منچستریونایتد از سران و کادرفنی این باشگاه خواست تا رونی را حفظ کنند؛ چرا که پسر طلایی اولدترافورد هنوز چیزهای زیادی را برای ارائه دادن دارد.رابسون در گفت‌وگو با روزنامه‌ میرور انگلیس گفت: رونی باید در اولدترافورد بماند. او هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. بعضی‌ها به انتقاد از رونی می‌پردازند و به او فشار می‌آورند تا در نهایت از منچستریونایتد جدا شود.

رونی بخش بزرگی از باشگاه بوده و در موفقیت‌های اخیر منچستریونایتد سهم بسزایی داشته است. رونی کارهایی را در زمین انجام می‌دهد که از عهده دیگر بازیکنان خارج است. او واقعا بازیکن خوبی به شمار می‌آید.

او افزود: همه درباره گل‌هایی که فان‌پرسی به ثمر می‌رساند، صحبت می‌کنند؛ این در حالی است که پاس‌های رونی و هوش بسیار بالای او نادیده گرفته می‌شود.

۰ Comments