جایگزین مسیر

رابین:من صداهایی در سرم می شنوم

by | شهریور , ۲۵ , ۱۳۹۲

رابین فان پرسی می گوید او صداهایی در سرش می شنود و آنها به او می گویند که او نیاز دارد تا گل های بیشتری برای منچستریونایتد به ثمر برساند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن هلندی پس از انتقال از آرسنال در فصل گذشته عملکرد درخشانی برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد, 26 گل در لیگ برتر به ثمر رسند و به تیمش کمک کرد تا قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند.

او در فصل تازه نیز بسیار زود روند گلزنی های خود را آغاز کرد. در 4 بازی که به همراه یونایتد در لیگ برتر بازی کرده است, 3 گل به ثمر رساند. او پیش از آغاز رقابت های لیگ انگلیس نیز در چام اتاحدیه دو ل به ثمر رسانده بود. در طول بازی های ملی نیز در هفته گذشته موفق به زدن سه گل دیگر شد.

با این حال, علی رغم اینکه او در دو سال متوالی بهترین گلزن لیگ برتر شده است, می گوید او به طور مرتب از خودش می خواهد عملکرد بهتری داشته باشد.

او آشکار ساخت: من همواره در طول تابستان صدایی کوتاه در پس سرم می شنوم. او به من می گوید که من باید تلاش بیشتری به معرض نمایش بگذارم. فصل خوبی بود هم برای منچستریونایتد و هم برای خودم, اما ما می توانستیم به مراحل بالاتری از لیگ قهرمانان برسیم.

“من این توانایی را داشتم تا از موفقیت خودمان لذت ببرم و زمان برد تا این مسئله را درک کنم. اما صدایی در درون ذهنم همواره با من صحبت می کند.”

فان پرسی می تواند در بازی اول شیاطین سرخ برابر بایرلورکوزن در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان در روز سه شنبه به میدان رود و به همراه هم تیمی های خود در یونایتد تلاش کنند تا حذف شدن از رقابت های فصل پیش را این دوره جبران کنند.

۰ Comments