جایگزین مسیر

رابین:میترسیدم انگشت پایم شکسته باشد

by | مهر , ۲۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – مهاجم هلندی منچستر یونایتد آشکار ساخت که در ابتدای این ماه درد بسیار شدیدی را از ناحیه ی شصت پا احساس می کرد و احتمال میداد که انگشت پایش دچار شکستگی شده باشد.
رابین ون پرسی در دیدار برابر شاختار دونتسک اکراین در لیگ قهرمانان اروپا درد شدیدی را در ناحیه ی پای خود احساس کرد و بعد از آن در دیدار برابر تیم ساندرلند به کمک دارو های بی حس کننده پا به میدان گذاشت ولی این مهاجم 30 ساله میگوید که دیگر نمیخواهد برای مصدومیت خود از این دارو ها استفاده کند.
“در برابر شاختار ضربه ی شدیدی به انگشت پای من وارد شد و من فورا فکر کردم که انگشتم شکسته است. درد آن بسیار زیاد بود.”
” روز پنجشنبه ، بعد از بازگشت به منچستر، از آن یک اسکن گرفتم. هشت سال پیش استخوان پایم شکست و دردی که داشتم کاملا شبیه به آن بود.”
“پس از آنکه به من گفتند هیچ شکستگی ای در اسکن ها مشخص نشده است ، بسیار آسوده خاطر شدم ولی دکتر ها به من گفتند که شصت پایم به شدت ضرب دیده است. به من گفتند که استراحت کنم ولی من میخواستم که در برابر ساندرلند به میدان بروم”
“پس ما کاری را انجام دادیم که دکتر ها آن را درمان فوری مینامیدند. آنها دارویی را به پای من تزریق کردند.”
“ولی بعد از آن من گفتم که دیگر چنین کاری را انجام نمیدهم چرا که اگر استفاده از این دارو ها ادامه داشته باشد ، وضعیت پای من بهتر نمیشود فقط آن را حساس تر و دردناک تر میکند.”
“من باید بگم که بازی برابر مجارستان یک بازی ریسکی بود. من زیاد تمرین نکرده بودم و شما هم نمیدانید که وقتی وارد مسابقه میشوید ، شرایط چگونه پیش خواهد رفت.”

۰ Comments