جایگزین مسیر

رابین مطمئن از کسب جام های بیشتر

by | تیر , ۲۹ , ۱۳۹۲

رابین فان پرسی می گوید از چالش جدیدی که روبروی او است یعنی قهرمانی زیر نظر دیوید مویز خوشحال است و مطمئن است که شیاطین می توانند به روند موفقیت های پیشین خود ادامه دهند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – این بازیکن هلندی که در ابتدای هفته گذشته به جمع شیاطین در سیدنی اضافه شد و در بازی امروز گل پنجم منچستریونایتد در برابر ستارگان لیگ استرالیا را به ثمر رساند, در چند روز اخیر با سرمربی جدید تیم کار کرده است.

فان پرسی از هم اکنون از تمرین کردن زیر نظر دیوید مویز لذت می برد و به آینده امید فراوانی دارد.

رابین گفت: این چالش جدیدی برای همه ما است و ما همه بر روی آن تمرکز کرده ایم.

ما به سختی تلاش می کنیم تا آمادگی خود را کسب کنیم, و به نظر من با این روشی که ما تمرین می کنیم و آن آشنایی که من از بچه ها در سال گذشته کسب کردم, مطمئنم که ما جام های بیشتری را می بریم. ما دوباره امسال نیز مبارزه خواهیم کرد تا قهرمان شویم, پس بیایید امیدوار باشیم برای کسب جام های بیشتر.

این مهاجم امروز در برابر هم بازی سابق خود در فاینورد برت امرتون قرار گرفت . رابین درباره برت گفت: برت همیشه آماده است. او در وینگ راست به طور متداوم به جلو و عقب می رود. هنگام تمرین در فاینورد سخت بود که در برابر او بازی کرد.

برت امرتون اکنون 29 سال دارد. رابین همچنین درباره او گفتک در گذشته هنگامی که من در مقابل او بازی می کردم – او کمی زودتر از من به انگلستان آمده بود – همیشه بازی کردن جلوی او دشوار بود. من می دانم او چه قدرت بدنی دارد و روشی که بازی می کند – او همیشه عملکرد عالی از خود نشان می دهد.

۰ Comments