جایگزین مسیر

رابین می خواهد در منچستریونایتد بازنشسته شود

by | فروردین , ۷ , ۱۳۹۲

رابین ون پرسی اعلام کرد در منچستریونایتد خوشحال است و می خواهد فوتبالش را در این باشگاه به اتمام برساند .

بازیکن تیم ملی هلند از زمانی که با انتقال 24 میلیون پوندی اش به یونایتد پیوسته دوران فوق العاده ای را گذرانده است و حالا در مورد این موضوع صحبت می کند که از حضور در اینجا لذت می برد .

منچستریونایتد از همشهری خود 15 امتیاز جلو است در حالی که تنها 8 بازی باقی مانده است و بخش مهمی از این موفقیت را مدیون رابین ون پرسی است . البته رابین در چند هفته اخیر از فرم خوب خود فاصله گرفته و در 10 بازی آخر برای یونایتد تنها 1 گل به ثمر رسانده است .

با این حال سر الکس فرگوسن خوشحال است که رابین با گلزنی در تیم ملی به اردو منچستریونایتد باز می گردد . خوشحالی در همه جای اردو منچستریونایتد دیده می شود و ون پرسی امیدوار است این موضوع در مراحل بعدی زندگی فوتبالی اش در یونایتد نیز ادامه داشته باشد .

” در سال های آینده در منچستریونایتد هستم . حتی بیشتر ! یونایتد می تواند آخرین باشگاه من باشد . تعداد خاصی ار باشگاه ها در اروپا هستند که بازیکنان مسن تر می توانند در آنچا بازی کنند و ارزش آن ها درک شود . “

” یوونتوس ، آث میلان و منچستریونایتد در این روزها مثال خوبی برای این ادعا هستند . پس چه کسی می داند که چه مدت در این باشگاه می مانم .”

” هر روز من در منچستریونایتد یک چالش جدید است . پیشرفت من یک فرآیند مداوم است. “

” زمانی که شما توسط مربیان و هم تیمی های جدید که هر کدام ایده های خود را دارند محاصره می شوید کمک زیادی به شما می شود در حالی که در یک محیط کاملآ جدید قرار می گیرید . “

رئیس امیدوار است در سه روز مهم یونایتد (بازی برابر ساندرلند و چلسی) رابین به همان فرم عالی خود برگردد . شیاطین سرخ در روز شنبه مهمان ساندرلند خواهند بود در حالی که باید دوشنبه در استمفوربریج به مصاف چلسی (جام حذفی) بروند .

 

 

۰ Comments