جایگزین مسیر

رابین ون پرسی می خواهد 12 سال دیگر به بازی خود ادامه بدهد

by | خرداد , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش سان مهاجم منچستر یونایتد رابین ون پرسی می خواهد برای 12 سال دیگر به بازی خود در فوتبال ادامه بدهد.

این بازیکن هلندی که در دوران فوتبالی خود با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند تاکید کرده است که می خواهد تا 40 سالگی به بازی خود در فوتبال ادامه دهد و حتی برای دو سال دیگر بعد از 40 سالگی نیز به بازی بپردازد.

این بدان معنی است که رابین ون پرسی می خواهد مانند رایان گیگز افسانه ای باشد و به مدت طولانی در فوتبال حضور داشته باشد رایان گیگز در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

اما این مهاجم هلندی می گوید که می خواهد برای مدتی طولانی و تا وقتی بتواند به بازی خود ادامه بدهد.او به خبرنگاران گفت:”در حالت عادی من می خواهم تا سن 40 سالگی در فوتبال به بازی بپردازم شاید بتوانم تا سن 42 سالگی نیز به بازی خود ادامه بدهم.”

“هدف من این است که 22 سال در دنیای فوتبال حضوری موفق داشته باشم و من می خواهم به تجربیات زیادی دست پیدا کنم و می دانم که می توانم به این امر دست پیدا کنم.”

“بهترین کار در جهان برای من بازی کردن در فوتبال است.”

با این حال تمام تمرکز رابین ون پرسی روی جام جهانی پیش رو می باشد تیم ملی هلند در گروه دشواری حضور دارند و باید روز جمعه در آغاز جام جهانی به مصاف قهرمانی دوره قبل یعنی اسپانیا بروند و مهاجم منچستر یونایتد می خواهد با حضور ثابت در برابر اسپانیا تمام تلاشش را انجام دهد تا هلند به نتیجه خوبی دست پیدا کند.

اما او می تواند به مدت 12 سال دیگر به بازی خود ادامه بدهد؟این امر واقعا باورش سخت خواهد بود این در حالی است که او به تازگی اعلام کرده است که مدتی است با مصدمیت به بازی خود ادامه می دهد و سال هاست این مصدومیت به همراه او می باشد.

رایان گیگز یک افسانه برای منچستر یونایتد به شمار می رود او مدتی طولانی در بریتانیا به بازی خود ادامه داد و به همراه منچستر یونایتد افتخارات زیادی دست پیدا کرد رابین نیز باید مانند این بازیکن ولزی فکر کند تا بتواند به مدتی طولانی در فوتبال حضور داشته باشد باید به این تصمیم که رابین ون پرسی مبنی برا اینکه می خواهد 12 سال دیگر در فوتبال حضور داشته باشد فکر کرد و دید می تواند این مدت طولانی را پشت سر بگذارد؟این حقیقت وجود دارد که او تنها چند سال دیگر منچستر یونایتد را ترک خواهد کرد و به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

شاید او برای چالش های فوتبالی خود به تیم دیگری منتقل شود و بازی های خود را در تیم دیگری ادامه بدهد او قطعا نمی خواهد هدف خود را از دست بدهد و می خواهد برای سال های پیش رو بهترین تصمیم را بگیرد باید دید با وجود مصدومیت در دومین سال حضورش در منچستر یونایتد آیا می تواند 12 سال دیگر به بازی ادامه بدهد یا از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

رابین ون پرسی در اولویتش موفقیت در جام جهانی قرار دارد و پس از آن درباره تیم باشگاهی خود تصمیم بگیرد او هنوز نیز بازیکن کلیدی برای منچستر یونایتد می باشد و باید دید سال های دیگر برای این مهاجم هلندی چه اتفاق هایی خواهد افتاد و آیا او در یونایتد می ماند.

۰ Comments