جایگزین مسیر

راشفورد به دلیل مصدومیت از لیست تیم ملی انگلیس کنار گذاشته شد.

by | شهریور , ۱۱ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – مارکوس راشفورد که یکی از بازیکنان محبوب گرت ساوتگیت میباشد به دلیل مصدومیت از لیست تیم ملی انگلستان کنار گذاشته شد.

طبق گزارش ها به نظر میرسد مصدومیت راشفورد از ناحیه مچ پا باشد که این آسیب‌ دیدگی در بازی نیمه نهایی لیگ اروپا در مقابل سویا تشدید شد. به نظر میرسد مسئله چندان جدی نیست و راشفورد محض احتیاط اردو تیم ملی را ترک کرده است تا برای حضور در فصل جدید لیگ برتر استراحت کند.

راشفورد در توییتی نوشت:

بسیار ناامیدم. هرگز نمیخواستم تیم را مایوس کنم ولی این بازی ها برای من کمی زود از راه رسید. تمام تلاشم را کردم ولی حالا باید تمرکز را روی این بگذارم که بهترین عملکرد را در شروع فصل برای باشگاه و کشورم داشته باشم. موفق باشید پسرا، از خانه شما را تشویق خواهم کرد.

راشفورد در کنار مگوایر به دومین بازیکن یونایتدی تبدیل شد که از این لیست خط میخورند. پیش از این کاپیتان منچستریونایتد به دلیل حوادث یونان توسط ساوتگیت کنار گذاشته شده بود. حالا تنها میسون گرینوود تنها بازیکن شیاطین سرخ است که در اردو تیم ملی انگلیس حضور دارد. او برای ۲ مسابقه پیش رو در لیگ ملت‌های اروپا برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان انگلستان دعوت شد.

برای جایگزینی مارکوس راشفورد، سرمربی سه‌ شیر ها جک گریلیش هافبک تیم آستون ویلا را به اردو دعوت کرد که او هم مانند میسون گرینوود و فیل فودن برای اولین بار است که چنین مسئله ای را تجربه میکند.

 

۰ Comments