جایگزین مسیر

رافائل ادامه ی بازیهای این فصل را از دست داد

by | اردیبهشت , ۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – رافائل که با تیم زیر 21 ساله های باشگاه دو شنبه شب مقابل لستر به میدان رفته بود با سه دنده شکسته زمین بازی را ترک کرد و احتمال دارد این آخرین بازی او با پیراهن یونایتد بوده باشد.

مدافع راست برزیلی یونایتد که به نظر میرسید تبدیل به بازیکنی مازاد شده است و در تابستان پیش رو فروخته خواهد شد امیدوار بود تا در این بازی بتواند آخرین تلاشهای خود را برای باقی ماندن در یونایتد بکند. اما حالا با مصدومیتی که بخاطر شکستگی دنده هایش رخ داد او حدود 6 هفته دور از میادین خواهد بود و این یعنی رافائل ادامه ی فصل را بطور کامل از دست خواهد داد. او با ضربه زانوی هافبک لستر آنتونی نوکارت به این مصدومیت دچار شد.

12842584000005DC-0-image-a-36_1429651263825

رافائل تنها در 10 بازی از رقابتهای این فصل پرمیرلیگ برای یونایتد به میدان رفته است و لوییس فن خال آنتونیو والنسیا را که عملا یک هافبک راست است به او ترجیح میدهد و در پست دفاع راست از او استفاده نمیکند.

با اینکه رافائل در این فصل توانسته است 6 موقعیت گل خلق کند اما در 45% از تکلهایش ناموفق بوده و همچنین فقط در 7 کورس با حریفان موفق بوده است . با این آمار او در بین مدافعان یونایتد یکی از ضعیف ترین ها بوده است.

رافائل همراه با برادر دوقلویش فابیو در سال 2008 از تیم جوانان فلومینزه به یونایتد پیوست و در 167 بازی که برای یونایتد انجام داده 5 گل به ثمر رسانده ، سه عنوان قهرمانی لیگ و یک عنوان قهرمانی در جام اتحادیه بدست آورده است. او همچنین دو بازی ملی برای برزیل در کارنامه اش دارد.

۰ Comments