جایگزین مسیر

رافائل در استانه ترک الدترافورد

by | اسفند , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هوادران منچستریونایتد در ایران:

به نظر میرسد که مدافع 24 ساله برزیلی منچستریونایتد رافائل دا سیلوا مورد توجه فن خال قرار نگرفته است و سرمربی هلندی وی را در یونایتد نمیخواهد و او به زودی الدترافورد را ترک خواهد کرد.

با توجه به خبر گذاری اسکای اسپورت رافائل در سن 18 سالگی به یونایتد ملحق شد و ان زمان سر الکس فرگوسن وی را به الدترافورد اورد او به عنوان یک استعداد خوب در ان زمان شناخته میشد و یکی از اینده ترین بازیکنان در پست خودش به شمار میرفت اما با گذشت زمان رافائل روندی نزولی را داشته است و انطوری که باید ندرخشیده است و تا به اینجای فصل 9 بازی را انجام داده است و در این 9 بازی نتوانسته است مورد توجه فن خال قرار بگیرد و سرمربی هلندی انتونیو والنسیا و پدی مک نیر را در پست او به وی ترجیح میدهد.

حال رافائل نیز از شرایط خود بسیار ناراضی میباشد و با ناراحتی گفت:

.

هرگز اولین بازی ام را برای یونایتد فراموش نخواهم کرد ان زمان سر الکس فرگوسن من را به الدترافورد اورده بود و فقط 18 سال سن داشتم و در برابر نیوکاسل به میدان رفتم. عده ای بر این باور هستند که من مدت زیادی را در یونایتد بوده ام ولی من فقط 24 سال سن دارم و زمان طولانی را برای بازی کردن پیش رو دارم. من پیش از این نیمکت نشین گری نویل بوده ام و زمانی که نویل مصدوم میشد فرصت بازی کردن را پیدا میکردم ولی اکنون به طور مداوم نیمکت نشین هستم و حتی گاهی اوقات برای نیمکت نیز انتخاب نمیشوم و اگر همین روند ادامه داشته باشد احتمالا الدترافورد را ترک کنم.

۰ Comments