جایگزین مسیر

رافـائل : رایـان گـیگـز یـک بـازیکن بـاور نکردنی است

by | اسفند , ۷ , ۱۳۹۱

پس از پیروزی 2-0 مقابل کویینز پارک رنجرز در روز شنبه، به نظر می رسد که رایان گیگز هافبک کهنه کار ولزی شیاطین سرخ در حال تبدیل شدن به بزرگترین بازیکن تاریخ منچستر یونایتد است.

رافائل مدافع منچستر یونایتد می گوید که هم تیمی اش رایان گیگز “یک بازیکن باور نکردنی” است و به جوانان باشگاه توصیه های ارزشمندی می کند.

رافائل و گیگز در پیروزی 2-0 مقابل کویینز پارک رنجرز گلزنی کردند و گیگز 999 اومین بازی حرفه ای خود را برای باشگاه و کشورش انجام داد و مدافع راست برزیلی می گوید که او به عنوان یکی از بازیکنان با تجربه ی باشگاه، به خوبی به اعضای جوان تیم کمک می کند.

رافائل به خبرنگاران گفت : ” او یک بازیکن باور نکردنی است.شما فقط می توانید سخنان خوبی در مورد او بگویید: او بازی می کند، گل می زند، پاس گل می دهد. ”

” او در تمرینات نیز همان طور است، او فقط دوست دارد در مسابقه بازی کند. او یکی از بازیکنان عالی است که من در کنارش بازی کرده ام. ”

” او به ما تجربه و اعتماد به نفس می دهد و وقتی که شما احساس بدی دارید او می آید و به شما کمک می کند، به خصوص به بازیکنان جوان. ”

” گاهی اوقات یک بازیکن جوان را می بینید که مشکلی دارد و او به آنها کمک می کند. او به آنها نشان می دهد که چگونه آن را انجام دهند. او می داند که آن تجربه به خاطر 22 سال بازی کردن است که او را از بازیکنان دیگر متمایز می کند.او صحبت های زیادی با من کرد، هنگامی که جوان بودم. ”

گل گیگز در اواخر بازی در ورزشگاه لوفتوس رود پیروزی شیاطین سرخ را تثبیت کرد و باعث شد که آنها به طور موقت در فاصله ی 15 امتیازی منچستر سیتی قرار بگیرند، اما با پیروزی تیم روبرتو مانچینی در مقابل چلسی در روز یکشنبه دوباره فاصله ی دو تیم به 12 امتیاز رسید.

 

۰ Comments