جایگزین مسیر

رایان گیگز قراردادش را برای یک سال دیگر تمدید کرد

by | اسفند , ۱۱ , ۱۳۹۱

این قرارداد، رایان گیگز را بعد از 40 سالگی در منچستر یونایتد نگه می دارد و به حدس و گمان درباره ی بازنشستگی او در پایان فصل پایان می دهد.

بازی بعدی 1000 امین بازی مهم گیگز خواهد بود که شامل بازی های ولز و تیم المپیک بریتانیا نیز است.

سر الکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد گفت: “در حال حاضر چه چیزی می توانم درباره ی رایان بگویم که قبلا گفته نشده؟ او یک بازیکن شگفت انگیز است و یک انسان استثنایی. رایان یک الگو برای همه ماست، روشی که او دارد و آن را ادامه می دهد و مراقب خودش است.”

رئیس ادامه داد: ” او انرژی فوق العاده ای برای بازی دارد و دیدن آن فوق العاده است.به نظر می رسد که رایان هر هفته به یک رکورد جدید می رسد و فکر می کنم که او در حال حاضر 23 سال پیوسته را در لیگ پشت سر گذاشته است و در بازی های مدرن امروزی این واقعا شگفت انگیز است. ”

” فرم امسال او، توانایی هایش و همچنین لذت فراوانی که همیشه از بازی می برد را نشان می دهد و من کاملا خوشحال هستم که او یک قرارداد جدید امضا کرده است. ”

رایان گیگز هم به وب سایت رسمی منچستر یونایتد گفت: ” من احساس خوبی دارم، از فوتبالم بیشتر از هر زمانی لذت می برم و مهمتر از همه، احساس می کنم که سهمی در تیم دارم. بخشی از یک تیم هیجان انگیز، با یک روحیه ی تیمی بزرگ هستم و ما دوباره جام هایی را کسب می کنیم و فصل را به بهترین شکل به پایان می رسانیم. ”

گیگز افزود: ” بسیار خوشحال هستم که یک قرارداد جدید را امضا کرده ام. می خواهم از سر الکس و کادر مربیگری تشکر کنم و همچنین می خواهم از دیوید گیل که در طول این سال ها حمایت فوق العاده ای از من کرده است، تشکر کنم. “

۰ Comments