جایگزین مسیر

ارزیابی هواداران یونایتد از عملکرد بازیکنان در فصلی که گذشت

by | اردیبهشت , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هزاران طرفدار منچستریونایتد در نظرسنجی ای که منچسترایونینگ نیوزانجام داد، بازیکنان تیم محبوبشان را در فصلی که گذشت ارزیابی کردند و براساس میانگین نمرات به دست آمده، بازیکنان رتبه بندی شدند.

بهترین عملکرد در طول فصل : در این ارزیابی وین رونی یکی از معدود ستاره هایی بود که توانست از اعتبارش دفاع کند و به خاطر تلاش هایش نمره ی 6/9 رابه دست آورد.

داوید دخیا و عدنان یانوزای با امتیاز 6/6 مشترکاً در مکان دوم قرار گرفتند. در حالی که خوان ماتا با میانگین نمره ی 6/3 در مکان سوم ایستاد.

بدترین عملکرد در طول فصل : نانی با میانگین نمره ی 4/5 از نظر هواداران ضعیف ترین عملکرد را در میان بازیکنان تیم داشته است.

بهترین عملکرد در تک بازی :  8/8 نمره ای بود که رابین فن پرسی و عدنان یانوزای به خاطر عملکرد خوبشان به ترتیب در برابر سوانزی و ساندرلند به دست آوردند.

بدترین عملکرد در تک بازی : بدترین نمایش به تام کلورلی با نمره ی 2/2 اختصاص یافت که در شکست 3 بر صفر برابر سیتی رقم خورد.

بدترین عملکرد تیم : شکست 3 بر صفر مقابل لیورپول در اولدترافورد از نظر هواداران بدترین نمایش تیم در فصل بود با نمره ی پایین 3/7.

نمرات کامل بازیکنان :

team info

 

۰ Comments