جایگزین مسیر

رسانه ها درباره خریدهای احتمالی یونایتد چه می گویند ؟

by | خرداد , ۸ , ۱۳۹۳

بعد از اتمام فصل کابوس وار منچستریونایتد و انتخاب فن خال بعنوان سرمربی جدید، حالا نگرانی ها برای فصل بعد بیش از پیش شده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بسیاری از طرفداران منچستریونایتد ، نگران این موضوع هستند که سرمربی جدیدشان، که درگیر تعهد خود به تیم ملی هلند در جام جهانی است ، فرصت مناسب آماده سازی تیم و خرید بازیکنان مناسب در تابستان پیش رو را نخواهد داشت و اگر تیم ملی هلند بتواند به مراحل بعدی نیز راه پیدا کند ، این وضعیت تا اواسط ماه جولای ادامه پیدا خواهد کرد.

تنها مزیتی که فن خال در این موقعیت دارد ، این است که او با ترکیبی کار می کند که از چند تن از بازیکنانش ، در طی هفته های اخیر بعنوان اهداف منچستریونایتد نام برده شده است که در این بین ، نام «یوردی کلایسی» و «برونو مارتینز ایندی» بیشتر به گوش می خورد.

کلایسی 22 ساله ، هافبک بازیساز تیم فاینورد ، که به نظر می رسد پتاسیل ستاره شدن را دارد و هم تیمی او ، در تیم ملی و باشگاهی ، یعنی ایندی که او هم 22 ساله است و قابلیت بازی در پست دفاع مرکزی و چپ را دارد. هر دوبازیکن از دوسال پیش به تیم ملی هلند دعوت شده اند و به نظر می رسداز ستونهای اصلی تیم ملی هلند در سالهای پیش رو باشند.

claise - Indi

حال می خواهیم نگاهی گذرا به شایعات رسانه ها در رابطه با حضور این دو بازیکن در جمع شیاطین سرخ بپردازیم :

– The Mirror :

لوئی فن خال ، برای آوردن دو تن از جوانان با استعداد تیم ملی هلند به منچستریونایتد ، از خط قرمزها خواهد گذشت. سرمربی هلندی می خواهد بعد از جام جهانی برزیل ، یوردی کلایسی و مارتینز ایندی ، بازیکنان تیم فاینورد را به الدترافورد ببرد.

– The Express :

سرمربی تیم ملی هلند ، لوئی فن خال کلایسی (هافبک بازیساز) و ایندی (مدافع مرکزی) که هر دو هم 22 ساله هستند را از دو سال پیش به تیم ملی آورده است که نقش مؤثری هم در صعود هلند به جام جهانی داشته اند. حالا فن خال بدنبال آوردن آنها به الدترافورد است تا به او در شروع دوران فن خال در یونایتد کمک کنند ، دورانی که بعد از اتمام جام جهانی در ماه جولای ، آغاز خواهد شد. ظاهرا این مرد هلندی ، علاقه ای به اهداف دیوید مویز ، یعنی تونی کروس و سسک فابرگاس ندارد.

۰ Comments