جایگزین مسیر

رسمی : ریبیرو خواهان انتقال به منچستریونایتد

by | آذر , ۱۹ , ۱۳۹۲

اورتون ریبیرو در مصاحبه با ESPN Brazil اعلام کرد برای خط میانی منچستریونایتد مناسب است و خوشحال می شود که به قهرمان لیگ انگلیس بپیوندد .

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یونایتد به شدت به خرید این بازیکن که یکی از عوامل اصلی قهرمانی کروزیو در برزیل بود لینک شده است . این بازیکن 24 ساله بهترین بازیکن سال لیگ برزیل لقب گرفت و مدیر برنامه های وی هفته گذشته اعلام کرد که مذاکرات با منچستریونایتد در حال برگزاری است . باشگاه کروزیرو نیز علاقه منچستریونایتد را تایید کرده است اما هرگونه پیشنهاد از سوی لیورپول برای این بازیکن را رد کرد . پرداخت مبلغ 15 میلیون پوند می تواند سران کروزیرو را برای فروش ریبیرو در ژانویه متقاعد کند .

ریبیرو گفت :

” من بازی های لیگ برتر انگلیس را دنبال می کنم . تیم های بزرگی در آن جا حضور دارند و این رویای هر بازیکنی است که در اروپا بازی کند . یونایتد کاگاوا ، رونی و ده خیا را به عنوان دروازه بان دارد و من بارها با آن ها در بازی های ویدئویی بازی کرده ام ! من فکر می کنم برای بازی در هر جای دنیا آماده ام . اگر شما برای کروزیرو آماده باشید پس برای همه جای دنیا آماده اید . “

.

.

بعد از اینکه از ریبیرو در مورد بازی کردن در کنار وین رونی و رابین فن پرسی سوال شد او گفت : ” این بسیار عالی خواهد بود “

” من اجازه می دهم که مدیر برنامه هایم و کروزیرو در این مورد بیشتر صحبت کنند . زمانی که متوجه شدند معامله به سود هر دو طرف است من را خبر می کنند . ما همه چیز را آنالیز می کنیم . بعد از یک عملکرد عالی در رقابت ها همیشه گمانه زنی هایی وجود دارد ولی من در حال حاضر بازیکن کروزیرو هستم . من می خواهم به طور کامل در کنار خانواده ام استراحت کنم تا در ماه ژانویه برگردم . من به کروزیرو و مدیر برنامه هایم اجازه می دهم که مذاکرات را برنامه ریزی کنند . “

به نظرم یکی از بهترین خرید های ممکن می تونه باشه با توجه به اینکه خرید بازیکنان با کیفیت تو ژانویه خیلی سخته خرید ریبیرو می تونه قوای جدیدی به خط هافبک تیم تزریق کنه . بچه هایی که بازی ریبیرو رو ندیدن باید بگم بازیکن خیلی تکنیکی و سریعی هستش همچنین دید خوبی هم داره . 

۰ Comments