جایگزین مسیر

رسمی : قرارداد آنتونی مارسیال تا سال ۲۰۲۴ تمدید شد

by | بهمن , ۱۱ , ۱۳۹۷

کانون هواداران منچستریونایتد در ایران – باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که قرارداد وینگر فرانسوی خود را تا سال ۲۰۲۴ با گزینه ی یکسال اضافی تمدید کرده است.

مارسیال ۲۳ ساله که در سال ۲۰۱۵ به جمع شیاطین سرخ اضافه شده است در ۱۶۲ بازی ۴۶ گل به ثمر رسانده است. او پس از تمدید قرار داد خود گفت:

“من عاشق حضور در این باشگاه هستم. از زمانی که به اینجا آمده ام جوری با من رفتار کرده‌اند که احساس کنم عضو خانواده ی یونایتد هستم و من از گرما و عشقی که هواداران به من می‌دهند و با حمایتشان من را شگفت زده می‌کنند، به شدت متواضع و خوشحال هستم.

“من میخواهم که از اوله و کادرفنی به خاطر اعتمادی که به من کردن و کمکی که به من کردم تا بازی خودم رو به سطح بالاتری برسونم تشکر کنم. مهمترین چیز در این باشگاه قهرمان شدن است و من مطمئنم که افتخار بعدی که کسب میکنیم زیاد از ما دور نیست.”


اوله گنار سولسشر نیز گفت :

“آنتونی یکی از آن بازیکنانی است که استعداد ذاتی دارند و هر مربی ای عاشق کار کردن با آنهاست. برای یک مرد جوان، او ذهن فوتبالی خوبی دارد که در کنار استعداد خارق العاده ی وی، بازیکنی میسازد که آینده ای درخشان خواهد داشت. اینجا یک باشگاه عالی برای آنتونی می‌باشد تا پیشرفت خودش را برای رسیدن به یک مهاجم درجه یک ادامه دهد و همه ی ما خوشحالیم که او یک قرارداد بلند مدت امضا کرده است.”

۰ Comments