جایگزین مسیر

رقابت سه باشگاه انگلیسی برای جذب الکسیس سانچز

by | خرداد , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش دیلی اکپرس با وجود موافقت شخصی الکسیس با یوونتوس اما تیم های منچستر یونایتد لیورپول و تاتنهام نیز برای جذب این بازیکن رقابت خواهند کرد.

با وجود اینکه یوونتوس مذاکرات مثبتی با خود سانچز داشته است اما بارسلونا قیمتی بالاتر از 20 میلیون پوند درخواست داده است.

باشگاه های انگلیسی هنوز امید دارند با قیمتی بالا این بازیکن را به خدمت بگیرند و یوونتوس را در این امر ناکام بگذارند.

منچستر یونایتد در بین تیم های انگلیسی با شانس بیشتری برای جذب الکسیس برخوردار است سران منچستر یونایتد برای جذب این بازیکن قیمت بالایی را به سران بارسلونا تحویل داده اند.

بعد از اینکه مشخص شد منچستر یونایتد در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت سران این تیم می خواهند برای 4 فصل آینده بازیکنان بزرگی را به این تیم منتقل کنند.

اما تاتنهام هم می خواهد بار دیگر در بین 4 تیم برتر انگلیس قرار بگیرد و این تیم نیز به دنبال خرید این بازیکن شیلیایی می باشد.

با آمدن پوچتینو به تاتنهام می تواند برای الکسیس سانچز رفتن به لندن جذاب باشد این دو اهل آمریکای جنوبی می باشند و برای این بازیکن می تواند بسیار عالی باشد.

لیورپول در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت اما با حضور سوارز و استوریج دو بازیکن اصلی این تیم آمدن سانچز به این تیم کار دشواری خواهد بود.

همچینین آنها چند روز پیش ریکی لمرت را نیز به تیم خود منتقل کردند که او می تواند مهاجم سوم ایین تیم به شمار برود.

۰ Comments