جایگزین مسیر

رقابت یونایتد و لیورپول برای به خدمت گرفتن لوییک رمی

by | اردیبهشت , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-استعداد یاب های منچستر یونایتد و لیورپول در بازی امشب آرسنال در مقابل نیوکاسل در ورزشگاه حضور پیدا خواهند کرد تا بازی رمی را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش منبع فرانوسی RMC منچستر یونایتد ولیورپول می خواهند هر جور شده مهاجم نیوکاسل رمی را به خدمت بگیرند و این می تواند رقابت جذابی بین این دو باشگاه باشد.

لوییک رمی در این فصل بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است و بازیکن اصلی آلن پاردو نیز بوده است و در این فصل لیگ برتر نیز 13 گل به ثمر رسانده است.

با توجه به اینکه رمی هنوز بازکن کوئینز پارک رنجرز به حساب می آید و همه چیز به این باشگاه بستگی دارد اما در بند آزادسازی او مبلغ 12 میلیون یورو ذکر شده است و هر باشگاهی که این مبلغ را بپردازد می تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد.

آرسنال نیز می خواهد این بازیکن را جذب کند و اینطور به نظر می رسد که آرسنال را نیز باید جز علاقه مندان رمی دانست و از همین رو آرسن ونگر شدیدا به دنبال این بازیکن می باشد.

از همین رو آرسنال یک بازیکن می خواهد تا برای حضور در تریکب این تیم با اولیور ژیرود رقابت کند و انتظار می رود بنتنر از این باشگاه لندنی جدا شود.

با این حال آرسنالی ها امشب باید شرایط رمی را در ورشگاه امارات زیر نظر بگیرند و شانس خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن از دست ندهند.

لیورپول و منچستر یونایتد هر دو باشگاه در بازی امشب در ورزشگاه حضور خواهند داشت بازی او را از نزدیک تماشا خواهند کرد و تیم دیگری نیز به دنبال رمی می باشد و این تیم تاتنهام می باشد.

براندن راجرز برای فصل آینده می خواهد یک جانشین خوب برای لوییس سوارز و استوریج در تیم خود داشته باشد اگر چه لیورپول در این فصل بابت گلزنی هیچ مشکلی نداشته است اما هیچ جانشینی برای این دو بازیکن در صورت مصدومیت وجود ندارد از همین رو لیورپول به دنبال رمی می باشند.

به طور مشابه با وجود مصدومیت های زیاد رابین ون  پرسی در منچستر یونایتد این تیم نیز به دنبال یک مهاجم می باشد و ممکن است یونایتد مجبور شود این بازیکن را در تابستان به فروش برساند.

خاویر هرناندز و دنی ولبک نیز در این هفته به تاتنهام لینک شده اند و انتظار می رود این دو بازیکن نیز از جمع شیاطین سرخ جدا شوند.

۰ Comments