جایگزین مسیر

روخو خوشحال از بودن در یونایتد

by | مهر , ۱۲ , ۱۳۹۳

مدافع آرژانینی مارکوس روخو کمتر از دو ماه است که بازیکن منچستریونایتد محسوب می شود, اما در همین مدت کم در تیم یونایتد جا افتاده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مدافع جوان پس از نمایش چشم نواز در فلب خط دفاعی در بازی هفته گذشته برابر وستهام, در مصاحبه خود با شبکه باشگاه درباره جا افتادن در منچستر و نظراتش درباره پیشرفت تیم صحبت کرده است.

مدافع آرژانتینی یونایتد که پیراهن شماره 5 را می پوشد, به شبکه باشگاه می گوید:

همه چیز به خوبی پیش می رود, خانواده ام در کنارم هستند که خود این مسئله عالی است و ما از زندگی در منچستر لذت می بریم. ما همچنان به دنبال خانه هستیم, به همین خاطر در حال حاضر در هتل هستیم. اما من خیلی خوشحال هستم و به زندگی در منچستر عادت کرده ام. من واقعا شهر منچستر را دوست دارم.

تاکنون من توانستم 3 بازی انجام بدهم. ما یکی از این دیدارها را باختیم اما در کل فکر می کنم, ما عملکرد خوبی به نمایش گذاشته ایم. من از روند اتفاقات تا این لحظه کاملا خشنود هستم.

روخو همچنین به همراه آنخل دی ماریا, هم وطنش در کلاس های زبان انگلیسی شرکت می کند.

من واقعا زبان انگلیسی را دوست دارم, به همین خاطر همیشه با هیجان سر این کلاس ها حاضر می شوم و آماده یاد گرفتن این زبان هستم.

با یاد گرفتن زبان, من می توانم بهتر با هم تیمی هایم ارتباط برقرار کنم. ما با هم سر این کلاس ها حاضر می شویم. این مسئله اتفاق بسیار خوبی است و باعث می شود لذت بیشتری ببریم.

روخو به این پرسش درباره اینکه بعد آمدن به یونایتد در تابستان امسال چه تفاوتی در اینجا در مقایسه با کشور پرتغال دیده است, این چنین پاسخ می دهد:

من در ورزشگاه های بسیاری در سراسر دنیا بازی کرده ام اما جو اینجا زمانی که شما از تونل الدترافورد خارج می شوید, مثل هیچ یک از ورزشگاه هایی که قبلا در باشگاه های سابقی که تجربه بازی در آنها را داشته ام, نیست.

۰ Comments