جایگزین مسیر

رومرو: امیدوارم دخیا در یونایتد بماند

by | مرداد , ۲۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – سرخیو رومرو دیشب سومین بازیش را با پیراهن یونایتد انجام داد که یونایتد ۳ بر ۱ مقابل بروخه بلژیک به برتری رسید. لوییس فن خال پیش تر گفته بود داوید دخیا را بخاطر عدم تمرکزش از ترکیب تیم کنار گذاشته است. رئال مادرید مصمم است تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در اول سپتامبر با دخیا قرارداد به امضا برساند اما رومرو میگوید امیدوار است تا دخیا در تیم بماند حتی اگر این کار را برای حضور خودش در ترکیب اصلی تیم سخت کند.

این دروازه بان آرژانتینی در مصاحبه با PA Sport گفت :

حقیقت این است که من در مورد رفتن دخیا نظری ندارم، اما بشخصه امیدوارم که دخیا در تیم بماند زیرا او یک هم تیمی خوب است که همیشه در تمرینات به سختی کار میکند و این برای کل گروه ما خوب است.

رئال مادرید خواستار به خدمت گرفتن دخیا است اما یونایتد که در معاوضه دخیا با راموس ناموفق بود اکنون حاضر نیست تا با مبلغ کمتر از ۳۵ میلیون پوند او را به رئال واگذار کند. این شرایط را برای داوید دخیا سخت کرده است، رومرو در این مورد میگوید:

وضعیتی که او در حال حاضر دارد بسیار وضعیت سختی است اما اگر شما مانند او بازیکنی حرفه ای باشید و کیفیت بالایی هم داشته باشید به تمرینات تان ادامه میدهید تا روز به روز بهتر شوید. زیرا هرگز مشخص نیست شاید هفته ی بعد او درون دروازه قرار بگیرد.

او یک هم تیمی فوق العاده است، یک فوتبالیست فوق العاده با یک شخصیت فوق العاده. این اتفاق سال گذشته برای من هم در سمپدوریا افتاد هیچ بازی به من نمیرسید اما من همیشه طوری تمرین میکردم که انگار بازی بعدی درون دروازه خواهم ایستاد.

یونایتد ۴ روز پس از پایان تور پیش فصل آمریکا پس از اینکه فن خال ویکتور والدز را بخاطر بی انضباطیش در لیست فروش قرار داد با سرخیو رومرو قرار داد امضا کرد. اگرچه رومرو در فینال جام جهانی و کوپا آمریکا به میدان رفته است اما بازی کردن جلوتر از والدز و دخیا در الدترافورد چیزی نبود که او انتظارش را داشته باشد. وقتی از او پرسیده شد که آیا برایت شگفت آور بود که به والدز و دخیا ترجیح داده شوی گفت:

بله، آن دو دروازه بان های فوق العاده ای هستند. یکی از آنها تمام افتخارات ممکن را بدست آورده است و دیگری با توانایی هایی که دارد بدنبال کسب افتخارات زیادی در ادامه است. این یک امتیاز ویژه برای من است و خوشحالم از اینکه میتوانم با این دو کار کنم.

با وجود اینکه یونایتد ۴ دروازه بان در اختیار داشت رومرو تردیدی نداشت که تعطیلاتش را ول کند و به سرمربی سابقش فن خال بپیوندد. او میگوید :

پس از پایان مسابقات کوپا آمریکا من در خانه ام در حال استراحت بودم که مربی با من تماس گرفت تا در مورد امکان همکاری مان با من صحبت کند. زمانیکه باشگاهی با عظمت و جایگاه جهانی یونایتد شما را میخواهد نیازی به فکر کردن برای تصمیمگیری ندارید بنابرین من گفتم باید همین الان به آمریکا بروم و این قرارداد را امضا کنم. من بسیار خوشحالم که اکنون اینجا هستم و زیر نظر او در این باشگاه بی نظیر کار میکنم.

رومرو معتقد است که یونایتد علیرغم پیروزی برابر بروخه باید کارهای زیادی را انجام دهد تا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان کیفیت لازم را داشته باشد.

ما هنوز به آنجا نرسیده ایم. همچنان باید به سختی کار کنیم.

۰ Comments