جایگزین مسیر

روند گلزنی های ستاره اسپانیایی شیاطین سرخ تمامی ندارد

by | شهریور , ۳ , ۱۳۹۳

خوان ماتا در فصل جدید رقابت های لیگ برتر همچنان به گلزنی برای شیاطین سرخ ادامه می دهد. او در بازی برابر ساندرلند در هفته دوم رقابت های لیگ برتر توانست تک گل تیمش را در تساوی خارج از خانه برابر ساندرلند به ثمر برساند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گل خوانیتو در نیمه اول بازی برابر ساندرلند, هفتمین گل این ستاره اسپانیایی در هشت بازی آخر رسمی این بازیکن برای شیاطین سرخ بود. در دومین هفته از فصل جدید رقابت های لیگ ماتا نشان داد که فرم ایده ال خود در فصل قبل را همچنان حفظ کرده است و به گلزنی های خود با پیراهن شیاطین سرخ ادامه خواهد داد.

[highlight]در این مقاله قصد داریم نگاهی به این 7 گل تماشایی ستاره اسپانیایی با پیراهن شیاطین سرخ بیاندازیم:[/highlight]

ساندرلند (خارج از خانه) 2014/8/24 

او توانست از غفلت سب لارسون مدافع ساندرلند نهایت استفاده را بکند و خودش را به دهانه دروازه مانونه رساند تا پاس محکم آنتونیو والنسیا را به گل اول یونایتد تبدیل کند.

ساوتهمپتون (خارج از خانه) 2014/3/11

گل تماشایی که با ضربه ای کات دار از پشت محوطه جریمه از روی ضربه ای ایستگاهی وارد دروازه آرتور بروس کرد. ضربه او به قدری دقیق به کنج دروازه رفت که اجازه هیچ عکس العملی را به بروس نداد.

نورویچ ( خانه) 2014/4/26

در حالی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود, توانست دو گل برای شیاطین سرخ به ثمر برساند. گل اول او برابر قناری ها, گل سوم تیمش در بازی محسوب می شد. او سانتر فیل جونز را وارد دروازه حریف کرد تا روند گلزنی های شیاطین سرخ در بازی ادامه پیدا کند. سپس ده دقیقه پس از این گل, او توانست چهارمین گل شیاطین سرخ را در برابر نورویچ به ثمر برساند.

نیوکاسل (خارج از خانه) 2014/4/5

باز هم دو گل در یک بازی برای ستاره اسپانیایی یونایتد, او گل اول یونایتد را از روی ضربه ای ایستگاهی به زیبایی وارد دروازه نیوکاسل کرد و سپس گل دوم خود را تنها دقایقی پس از آغاز نیمه دوم با ضربه ای حرفه ای به ثمر رساند.

استون ویلا (خانه) 2014/3/29

او اولین گل خود برای یونایتد را پس از 9 بازی بدون گل در پیروزی 4 بر 1 شیاطین سرخ در برابر استون ویلا با پای راست به ثمر رساند.

۰ Comments