جایگزین مسیر

رونمایی از کتاب زندگی نامه سرآلکس

by | شهریور , ۱۴ , ۱۳۹۲

عکس روی جلد, کتاب زندگی نامه سرآلکس فرگوسن, رونمایی شد و این مربی باسابقه برای تور معرفی و امضای کتاب جدیدش به کشورهای مختلف سفر خواهد کرد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – عکاس متولد لندن, شان پولاک, عکسی از موفق ترین مربی تاریخ فوتبال بریتانیا در اوایل تابستان, گرفته است تا بر روی جلد جدیدترین کتاب از زندگی نامه این مربی موفق چاپ شود. یادداشت ها و بازتاب های دوران مربیگری شگفت انگیز این مربی, به همراه خاطراتی از چهار سال آخر سرمربیگیری او در منچستر به همراه افتخاراتی که در این مدت کسب کرده است, در این کتاب گنجانده شده است.

این کتاب به طور رسمی در تاریخ 23 اکتبر در کنفرانسی مطبوعاتی رونمایی می شود. چندین جلسه مباحثه و گفتگو درباره این کتاب نیز در جاهای مختلف برگزار خواهد شد.

28 اکتبر در سالفورد انگلستان, 29 اکتبر در گلاسکو اسکاتلند, 1 نوامبر در لندن, 5 نوامبر در آبردین و 8 نوامبر در دوبلین پایتخت ایرلند جنوبی جلسات گفتگویی با حضور سرآلکس فرگوسن برگزار خواهد شد.

در این کتاب که بازتاب 26 سال شگفت انگیز هدایت منچستریونایتد می باشد, طرفداران و عاشقان فوتبال می توانند بیشتر با سرگذشت استاد مربیگیری در دنیای فوتبال و پدر این ورزش آشنا بشوند.

هواداران می توانند در انگلستان, اسکاتلند و ایرلند پرسش های خود را از این مربی بزرگ بپرسند.

دنیای فوتبال سرگذشت این مربی استثنایی اسکاتلندی را هرگز فراموش نخواهد کرد.

.

۰ Comments