جایگزین مسیر

رونی:از دست دادن پنالتی, تاثیری روی رابین نمی گذارد

by | آبان , ۱۵ , ۱۳۹۲

وین رونی می گوید هدر دادن ضربه پنالتی در نیمه دوم تاثیری بر روی اعتماد به نفس رابین فان پرسی در برابر دروازه حریف ایجاد نمی کند, رونی همچنین از کسب تساوی ناراحت است اما در کل نگران تاثیر از دست دادن سه امتیاز دیگری در گروه A نمی باشد.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فان پرسی به همراه اشلی یانگ در دقیقه 63 به ترتیب به جای وین رونی و خاویر هرناندز به بازی آمدند و پس از این دو تعویض جریان بازی به سود یونایتد تغییر کرد.

6 دقیقه پس از به میدان آمدن رابین فان پرسی, این مهاجم هلندی تیرک عمودی دروازه سوسیداد را به لرزه انداخت و در صحنه ای دیگر شوت رابین با فاصله ای اندک به بیرون رفت, سپس شاگردان دیوید مویز در صحنه ای که باعث به زمین افتادن یانگ شد, صاحب ضربه پنالتی شدند. فان پرسی با اعتماد به نفسی خوب پشت ضربه پنالتی ایستاد اما ضربه این بازیکن هلندی به تیرک عمودی دروازه حریف برخورد کرد.

رونی به PA Sport گفت:البته(هرکسی گهگاهی پنالتی را ازدست می دهد). اکثر مهاجمان در جهان پنالتی هایی را ازدست می دهند و این مسئله بر روی او تاثیری نمی گذارد, من مطمئنم.

“ما از اینکه نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم, ناراحت هستیم زیرا ما فرصت های خوبی داشتیم. در کل, به هرحال, ما می توانیم نقاط مثبت را ببینیم. ما کلین شیت کردیم و هنوز در صدر گروه هستیم.”

“من فکر می کنم بازی کردن در بیرون از خانه همیشه در لیگ قهرمانان سخت است. اما ما فرصت های بهتری را خلق کردیم و احساس می کنم ما باید بازی را می بردیم. یک تساوی, نتیجه بدی برای ما نبود, با توجه به اینکه به خصوصا بازی دیگر گروه نیز 0-0 تمام شد. اما ما ناراحت هستیم که نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.”

۰ Comments