جایگزین مسیر

رونی:مشکلی نیست ون پرسی کاپیتان شود

by | خرداد , ۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

با امدن خال یکی از اصلی ترین بحث های موجود بحث کاپیتان سال اینده یونایتد می باشد.بعد از خروج ویدیچ و احتمالا اورا باید دید چه کسی کاپیتان می شود.همه می دانند که احتمالا رونی کاپیتان خواهد شد اما حصور ون خال در راس تیم معادلات را به هم زد و کاپیتانی ون پرسی را نیز محتمل کرد.

هم ون پرسی و هم رونی شرایط کاپیتان بودن را دارند چرا که هم سابقه ی ان را دارند و هم توانایی رهبری تیم را.اما نکته ی مهم سابقی بسیار زیاد رونی در یونایتد است در حالی که ون پرسی تا کنون تنها دو فصل در یونایتد بوده است.

با تمامی این تفاسیر وین رونی در یک کار کاملا حرفه ای برای جلوگیری از ایجاد جو بد به محض ورود ون خال اعلامکرد هیچ مشکلی با کاپیتانی رابین ندارد اگر چه خود را اماده این عنوان می داند.

اودر این باره گفت:

“من چندین بار کاپیتان یونایتد بوده ام و به نظرم می توانم این مسوولیت را قبول کنم و به طور تمام وقت کاپیتان بودن خیلی لذت بخش است.

من احساسم را گفتم.من احساس می کنم اماده ام تا کاپیتان یونایتد شوم اما همه چیز بستگی به مربی جدید دارد.اگر او شخص دیگری را انتخاب کند من به تصمیمش احترام خواهم گذاشت.

من با کاپیتانی رابین مشکلی ندارم.اوکاپیتان تیم ملی هلند است و سالها کاپیتان ارسنال بوده است و توانایی کاپیتانی را دارد.”

اوهمچنین به انخاب ون خال اشاره کرد و ابراز خوشحالی کرد وگفتت:

“هر گاه مربی جدیدی می اید شما احساس می کنید که بااید دوباره خود را اثبات کنید و من منتظر همین زمان هستم.

من نمیدانم چگونه در اینده بازی خواهیم کرد و وظیفه ی من در تیم چیست چرا که تاکنون ون خال را از زمان انتصابش به عنوان مربی یونایتد ندیده ام.

۰ Comments